Startarium dă startul PitchDay 2017 în cursa de 100.000 de euro

Startarium dă startul înscrierilor la cea de-a doua ediție PitchDay, una dintre cele mai importante competiții dedicate startup-urilor din România. O inițiativă ca un maraton, în care startup-urile care vor reuși să convingă juriul vor câștiga premii în valoare totală de 100.000 de euro.

Ce este Startarium PitchDay?

PitchDay este un proiect Startarium, platforma online de educare și susținere a antreprenorilor din România, dezvoltată de Impact Hub și ING.

Finala competiției și evenimentul asociat acesteia își propun să devină un instrument de referință în ecosistemul antreprenorial românesc, prin care inițiatorii startup-urilor pot obține finanțare, vizibilitate și inspirație, dar și o experiență dinamică care facilitează interacțiunea dintre fondatori, antreprenori de succes, business angels și viitorii susținători.

Cum se desfășoară competiția PitchDay 2017?

Până pe 23 octombrie 2017, antreprenorii cu o afacere de 1-3 ani din întreaga țară se pot înscrie pe site-ul competiției. După etapa de preselecție a înscrierilor online, cele mai bune 100 de startup-uri vor fi invitate la un interviu, pentru a fi evaluate de juriu în cadrul evenimentului de pe 16 noiembrie de la Auditorium Pallady București. 

În urma primei runde de jurizare din ziua evenimentului, doar 10 antreprenori vor trece mai departe în finală și vor susține un pitch de 3 minute în fața unui juriu format din experți în business și investitori și a audienței de peste 500 de persoane.

Câștigătorii acestei adevărate curse de rezistență vor fi premiați astfel: Locul 1 – 70.000 de euro; Locul 2 – 20.000 de euro; Locul 3 – 10.000 de euro.

Regulamentul competiției și mai multe detalii despre participare sunt disponibile pe site-ul evenimentului.