Alcatel-Lucent lanseaza noi solutii wireless

Alcatel-Lucent lanseaza noi solutii wireless

Alcatel-Lucent si-a anuntat strategia pentru retele wireless unificate care imbina capabilitatile de upload si download ale retelelor Wi-Fi si de comunicatii mobile. Scopul grupului francez este acela de a mari capacitatea traficului de date si a oferi abonatilor servicii mobile

Start inscrieri la EFFIE

Start inscrieri la EFFIE

Au inceput inscrierile pentru cea de-a XII-a editie a Romanian EFFIE Awards. Inscrierile se pot face pana pe 18 mai. Primul deadline este 20 martie, al doilea: 17 aprilie, al treila: 18 mai. Seminarul “How to win an EFFIE” va

Tot mai multe birouri in afara Bucurestiului

Tot mai multe birouri in afara Bucurestiului

Este pentru al treilea an consecutiv cand piata birourilor din afara Capitalei continua sa creasca. Potrivit unor estimari ale companiei de consultanta imobiliara ESOP, in orasele din tara, principalele tranzactii au cumulat anul trecut un volum de 37.377 mp inchiriati,

Conversion intra si in offline

Conversion intra si in offline

Incepand cu luna martie, agentia de digital marketing Conversion isi extinde oferta de servicii incluzand si componenta de publicitate offline (TV, radio, presa, proiecte speciale OOH). Primii clienti pentru care Conversion va gestiona comunicarea integrata sunt eMAG, Flanco, Beraria H,

Afaceri record pentru Ascendis

Afaceri record pentru Ascendis

Grupul Ascendis a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri cumulata de 4,7 milioane de euro, in crestere cu 30% fata de 2013 Ascendis, companie de consultanta in domeniul dezvoltarii profesionale si liderul pietei locale de training a inregistrat

Branding de oras

Branding de oras

Primaria Municipiului Botosani are de acum inainte un manual de identitate vizuala. Acesta a fost creat de agentia The Public Advisors. Manualul de brand explica logo-ul si sloganul Municipiului Botosani. Documentul defineste culorile oficiale, spatierea, fonturile si fundalurile care vor

Rebranding pe piata de digital

Rebranding pe piata de digital

Dupa un proces de rebranding desfasurat in doua etape, incepand de anul acesta, CarnationGroup abordeaza un nou nume si un nou logo.   CarnationGroup a intrat pe piata din Romania in august 2008, pentru ca in 2012 sa inceapa prima

Raport de colectare selectiva

Raport de colectare selectiva

Peste 1.000 de tone de deseuri au fost colectate pe parcursul ultimelor cinci luni  ale anului trecut de catre Carrefour Romania si Green Group prin sistemului de colectare selectiva SIGUREC.  Pe categorii de deseuri, in perioada 1 august – 31 decembrie

#DieselHigh

#DieselHigh

#DieselHigh este hashtagul sub care se desfasoara noua campanie Diesel pentru 2015, conceputa de directorul artistic Nicola Formichetti si stilizata de Anna Trevelyan. Campania #DieselHigh a fost creata intr-o nota jucausa, in contrast cu campaniile premium serioase de moda. “Se

Robin Sharma vine la Bucuresti

Robin Sharma vine la Bucuresti

Robin Sharma revine la Bucuresti pe data de 17 septembrie 2015 pentru a sustine seminarul “Best performance tactics for success”. Biletele la eveniment pot fi achizionate online pe www.robinsharmabucuresti.ro si sunt impartite pe 4 categorii: pachet Silver – 199 euro;