Salveaza Romania frumoasa!

Salveaza Romania frumoasa!

Duminica, 15 iunie, de la ora 18:00, in cadrul emisiunii “Romania, te iubesc!” PRO TV va lansa noua sa campanie de responsabilitate sociala – “Salveaza Romania frumoasa!”. In cadrul editiei de duminica, PRO TV va prezenta si interviul integral oferit Andreei Esca de Alteta Sa Regala, Printul de Wales. Aflat recent intr-o vizita in Romania, Printul Charles a discutat cu

CSR la feminin

CSR la feminin

AVON Cosmetics Romania a organizat joi, 12 iunie 2014, cea de-a doua editie a conferintei CSR4WOMEN, primul eveniment din Romania dedicat exclusiv campaniilor sociale pentru femei, ce reuneste specialisti din departamentele de CSR ale unor companii implicate in astfel de proiecte, dar si personalitati publice. Evenimentul a fost organizat sub forma unei conferinte cu gala de premiere. Tema celei de-a

Geometria premiilor de creatie

Geometria premiilor de creatie

Geometry Global Bucharest a castigat 7 premii printre care si un Grand Prix la categoria “Advertising Campaings”, in cadrul festivalului de creativitate Golden Hammer, ce a avut loc la Riga in perioada 5-6 iunie 2014. Campania “OPEL: Mini Rabla” a obtinut un GRAND PRIX la categoria “Advertising Campaigns” (si premiul GOLD), GOLD la categoriile “Outdoor Posters” & “Direct Marketing” si

GolinHarris devine Golin

GolinHarris devine Golin

Incepand cu data de 12 iunie, reteaua de relatii publice GolinHarris devine Golin si adopta un nou moto: “Go All In”. Schimbarea de nume apare la trei ani de la lansarea modelului g4, matricea care a reinventat modelul de gandire si lucru in agentie. “Trecerea de la GolinHarris la Golin este mai mult decat o schimbare de nume, este o

Reducerea amprentei de carbon

Reducerea amprentei de carbon

 Werner Hans Lauk, Ambasadorul Republicii Federale Germania in Romania, si Andrei Orban, presedintele Asociatiei Environ, au semnat un contract de finantare pentru primul proiect comun privind educatia romanilor privind schimbarile climatice. Proiectul “,Redu amprenta de carbon: decalogul luptei impotriva schimbarilor climatice” se va desfasura in perioada septembrie – decembrie 2014 si dispune de un buget de 50.000 de euro. Mesajul

Cumparaturi pe puncte

Cumparaturi pe puncte

Bancpost promoveaza cardurile de credit si programul de fidelizare asociat acestora printr-o noua campanie inedita, Puncte Oriunde.                      Sub sloganul “Cumperi de toate, dar cate puncte primesti?”, campania aduce in atentia consumatorilor,  faptul ca, indiferent de ceea ce cumpara, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dubla satisfactie, data de bucuria unei noi achizitii si de beneficiile oferite la plata cu

Vodafone lanseaza o aplicatie pentru CM2014

Vodafone lanseaza o aplicatie pentru CM2014

Vodafone Romania lanseaza o noua aplicatie mobila dedicata microbistilor: ”Vodafone la Mondiale”. Aceasta se adauga celorlalte aplicatii pentru mobil dezvoltate si sustinute de operatorul telecom, care au ajuns la peste 3.500.000 de descarcari, pe smartphone-urile si tabletele cu sistem de operare Android, iOS si Windows Phone. Astfel, numarul aplicatiilor powered by Vodafone depaseste 35 in momentul de fata. Aplicatia mobila

Coca-Cola si Brazilia, preferatele microbistilor

Coca-Cola si Brazilia, preferatele microbistilor

Brazilia este desemnata spontan de unul din trei romani drept viitoare castigatoare a Campionatului Mondial de Fotbal din 2014. Tot spontan, mai mult de 60% din romani asociaza evenimentul sportiv cu Coca-Cola, ca principal sponsor, potrivit unui studiu facut public de Ipsos, realizat online in intervalul 6 – 20 mai 2014.   Romanii se inscriu in asteptarile globale ce dau

foodpanda, startup-ul anului in Europa

foodpanda, startup-ul anului in Europa

Platforma de comenzi de mancare foodpanda/hellofood a fost desemnata castigatoarea categoriei E-commerce Startup din cadrul European Tech Startup Awards, ce a avut loc pe 10 iunie in Londra. Rezultatul obtinut de startup-ul german vine dupa ce compania s-a extins in peste 40 de tari la mai putin de doi ani de la lansare, semnand in acest timp parteneriate cu peste

Inca un premiu pentru “Why Don’t You Come Over?”

Inca un premiu pentru “Why Don’t You Come Over?”

Campania “Why Don’t You Come Over?”, realizata de GMP Group (GMP, Webstyler si GMP PR) pentru www.gandul.info a castigat Grand Prix la categoria PR neconventional la cea de-a 15-a editie a Festivalului Golden Hammer, principalul festival de publicitate organizat in Tarile Baltice. In 2013 GMP Advertising, Webstyler si GMP PR au semnat campania integrata “Why Don’t You Come Over?”, ca