Ajoh, din partea Kubis!

Ajoh, din partea Kubis!

Agentia specializata in marketing digital Kubis Interactive a deschis un nou birou operational in Praga, incepand cu 1 martie 2015, dupa ce de mai mult de un an, agentia a Kubis a castigat si gestioneaza clienti locali importanti. Inaugurarea noului

Inca un premiu pentru OMD Worldwide

Inca un premiu pentru OMD Worldwide

Pentru a noua oara consecutiv, OMD Worldwide, parte a Omnicom Media Group, primeste din partea Gunn Report titlul de cea mai premiata agentie din retea.   Din 2004, de la infiintarea Gunn Report, OMD se claseaza pe pozitia fruntasa in

Vesti bune de pe piata muncii

Vesti bune de pe piata muncii

Anul trecut numarul locurilor de munca disponibile online a crescut cu 43% fata de anul 2013, acesta fiind cel mai inalt nivel de dupa 2008, anul de varf al pietei Piata locurilor de munca a cunoscut o schimbare de trend

Doua noi restaurante Subway

Doua noi restaurante Subway

Subway a inceput anul in forta si, in numai doua luni, a deschis doua restaurante noi in Oradea si Alba Iulia Planurile de extindere a retelei de restaurante Subway continua si in acest an intr-un ritm alert. In numai doua

Mustang Jeans si Intimo in outletul din Militari

Mustang Jeans si Intimo in outletul din Militari

Producatorul de imbracaminte din denim Mustang Jeans si producatorul de lenjerie Intimo deschid magazine in Fashion House Outlet Centre din Bucuresti. Cele doua noi magazine vor ocupa un spatiu total de 130 mp. De la inceputul acestui an, cinci parteneri

Finetea La Rosa

Finetea La Rosa

Logitrade, importatorul ciorapilor de dama Laura Baldini, si-a extins portofoliul prin adaugarea unei noi colectii, La Rosa. In retelele de retail modern, ciorapii de dama Laura Baldini au detinut o cota de piata de 40,5% in primele opt luni ale

PR romanesc pe piete straine

PR romanesc pe piete straine

Agentia de comunicare strategica si relatii publice BDR Asociaties isi extinde activitatea in Lituania si Kazahstan. Agentia a castigat licitatia internationala pentru derularea unor activitati de comunicare in Republica Moldova si Republica Kazahstan, organizata recent de catre Reteaua Eurasiatica de

Nume Prenume cu Vacanta de la Lowe

Nume Prenume cu Vacanta de la Lowe

Noua campanie de promovare a creditului Bancpost “Nume Prenume cu Vacanta” poarta semnatura agentiei Lowe&Partners. Pentru a exemplifica mecanismul din spatele creditului Bancpost, echipa Lowe&Partners a ales sa prezinte un altfel de jurnal “de vacanta” – Jurnalul unei luni fara

Razvan Capanescu, in clubul select al directorilor de creatie

Razvan Capanescu, in clubul select al directorilor de creatie

Razvan Capanescu, Chief Creative Officer al Leo Burnett Group Romania, a fost invitat de  Mark Tutssel, Chief Creative Officer, Leo Burnett Worldwide, sa participe la Global Product Committee panelul in cadrul caruia cei mai proeminenti directori de creatie ai Leo

Plus 10% pentru Farmec

Plus 10% pentru Farmec

Producatorul de cosmetice Farmec a incheiat anul  2014 cu o cifra de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de euro), in crestere cu peste 10 % fata de 2013, cand a inregistrat 138 de milioane de lei.