Miliarde pentru crestere

Miliarde pentru crestere

Proiectul de buget al UE pe 2015 este in valoare de 145,6 miliarde de euro angajamente si 142, 1 miliarde de euro plati, asa cum a fost el adoptat de Comisia Europeana. “Combinarea mostenirii din trecut cu incercarea de a sprijini Europa sa iasa din criza, si toate acestea cu resurse mai limitate”, descrie comisarul UE pentru buget, Janusz Lewandowski propunerea

Chipsuri cu aroma de Brazilia

Chipsuri cu aroma de Brazilia

Lay’s a lansat o editie limitata Lay’s Ginga cu doua arome inspirate din atmosfera Braziliei: Puyñio, reteta aromata, si Cabraҫao, reteta picanta. Cele doua noi arome sunt recomandate in Romania de Puya si Cabral, ambasadorii Lay’s. Noile Lay’s Ginga Puyñio si Cabraҫao sunt disponibile in magazine in ambalaje viu colorate, in stil brazilian, in pungi de 70 si 140 de

O relatie complicata

O relatie complicata

Increderea se pierde foarte usor si se recastiga foarte greu. Este nevoie de multe dovezi de buna credinta si de fapte bune pentru a o reface. Bancile se bat acum cu toate mijloacele posibile pentru a repara relatia cu clientii. Cea mai buna moneda prin care bancile pot castiga clientii este increderea. Odata ce se stabileste un parteneriat pe termen

Sanatate cu masura

Sanatate cu masura

MedLife a confirmat estimarile anuntate la inceputul anului, ca va incheia anul 2014 cu o cifra de afaceri de peste 80 de milioane de euro si va ajunge la un numar de peste 3.000 de angajati pana la finele acestui an. Totodata, compania apreciaza ca va genera aproximativ 1.000 de noi locuri de munca, dat fiind ca o parte a

Premiantii societatii civile

Premiantii societatii civile

Marele premiu al Galei Societatii Civile de anul acesta a fost castigat de catre proiectul “Bun venit pe lume!”, al asociatiei Salvati Copiii Romania, proiect castigator si la sectiunea Sanatate, prin care s-a reusit strangerea de fonduri pentru dotarea cu incubatoare si echipamente performante a maternitatilor din Romania, pentru salvarea bebelusilor nascuti prematur. Castigatorii au fost alesi dintr-un total de

Plus 15% in publicitatea online

Plus 15% in publicitatea online

Industria de advertising online din Romania a crescut cu 15% in 2013, valoarea pietei ajungand la 112.9 milioane de lei, conform celei mai recente editii a studiului ROADS, realizat de catre IAB Romania si PwC Romania. Foto: Dreamstime Industriile de Telecom, Servicii Financiare si Auto au condus detasat in topul investitiilor in publicitatea online, urmate de Cosmetics and Toiletries, Food,

Schimbari in marketingul URBB

Schimbari in marketingul URBB

Paul Markovits este noul Vice-Presedinte de Marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB), incepand cu aceasta luna. Din aceasta functie, Paul Markovits va gestiona strategia de marketing pentru toate marcile companiei: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Granini si Bilbor. Roccos Cosmatos este cel care a detinut aceasta pozitie in perioada mai 2012 si pana in prezent, la incheierea mandatului. Paul

Nou director la Heineken Romania

Nou director la Heineken Romania

Maarten Koudenburg este noul Director Supply Chain al Heineken Romania, incepand din aceasta luna. Maarten Koudenburg il va inlocui pe Ed van Willegen in echipa de management, dupa numirea celui din urma in functia de Supply Chain Director Heineken Russia, incepand din mai 2014. “Sunt incantat sa preiau aceasta functie in cadrul Heineken Romania si sa conduc o echipa de

Cargus si Urgent Curier vor fuziona

Cargus si Urgent Curier vor fuziona

Fondul de investitii private Abris Capital Partners a achizitionat Urgent Curier, dupa ce in octombrie 2012 cumparase Cargus, alta companie romaneasca de curierat. Cele doua companii vor fuziona. Entitatea rezultata va avea o flota de peste 1.800 vehicule de curierat, o echipa de 1.800 de curieri, o retea logistica cu 142 de depozite pe intreg teritoriul tarii. Potrivit Abris, Urgent

Amway se extinde in Bulgaria

Amway se extinde in Bulgaria

Amway, companie ce opereaza in peste 100 de tari, dintre care 29 din Europa, se lanseaza pe piata din Bulgaria. Operatiunile se vor baza in contiuare  pe un model de vanzari directe, iar produsele vor fi disponibile exclusiv prin reteaua de Intreprinzatori Privati Autorizati Amway. Amway are in plan sa se extinda, iar pana la finele anului 2014 sa aiba