Retailul modern in Romania

Retailul modern in Romania

Romania are de trei ori mai putine spatii de retail modern in principalele orase regionale decat Polonia, se arata intr-un studiu publicat recent de DTZ Echinox. Studiul “Romania Regional Cities Retail Market 2014” ofera informatii despre proprietatile moderne de retail din Romania, date demografice si economice pentru fiecare regiune administrativa din afara capitalei. Raportul analizeaza 7 regiuni administrative totalizand 28

Reciclam tone de deseuri

Reciclam tone de deseuri

La un deceniu de la aparitia primelor angajamente nationale de reciclare, Eco-Rom Ambalaje a reciclat, in cei 10 ani de activitate, aproximativ 2,6 de milioane de tone de deseuri de ambalaje. Astfel, organizatia a contribuit la salvarea a 5,2 milioane de tone de resurse naturale (petrol, lemn, nisip, feldspat, minereu de fier, bauxita). “In anul 2004 am pornit un proiect

Renovare pe bani turcesti

Renovare pe bani turcesti

Garanti Bank a semnat un acord de finantare cu FF Group Romania (fosta Elmec Romania) pentru investitia in reconditionarea unei cladiri istorice aflata intr-una dintre cele mai importante zone din centrul Bucurestiului, strada Ion Campineanu. Proiectul imobiliar va consta in transformarea cladirii intr-un centru modern de retail si birouri, cu o suprafata de 5.000 mp.   In mai 2013, FF

Primul spital online din Europa

Primul spital online din Europa

Din initiativa unui grup de medici romani si cu o investitie de aproximativ 30.000 de euro, a fost lansat la Bucuresti primul spital online din Europa. SpitalOnline.ro este prima platforma de live chat medic-pacient din Europa, prin intermediul careia pacientii au acces instant si nonstop la 30 de specialitati medicale si 150 de medici. Prin intermediului chat-ului – text, audio

Batoux a dat cola pe lapte

Batoux a dat cola pe lapte

Stephane Batoux, fostul director general al Coca-Cola Romania si un executiv francez de top pe piata FMCG, a fost cooptat la varful management-ului Albalact, pe pozitia de director general. Stephane Batoux preia, astfel, planurile de dezvoltare ale companiei de la Raul Ciurtin, presedintele Consiliului de Administratie al companiei, care timp de patru ani a condus Albalact si din functia de

Timp liber in country club

Timp liber in country club

Stejarii Country Club a inaugurat oficial facilitatile exterioare in cadrul unui eveniment pe parcursul caruia invitatii au participat la competitii sportive, lectii demonstrative si sesiuni tematice speciale oferite de Shiseido Spa si Beauty District. Momentele deosebite din cadrul evenimentului au fost marcate prin inaugurarea piscinei olimpice de catre Camelia Potec si prin participarea lui Andrei Pavel la un meci demonstrativ

Cloud pentru orice companie

Cloud pentru orice companie

SAP, compania cu cea mai mare crestere pe segmentul solutiilor cloud, cu peste 36 de milioane de utilizatori la nivel global si venituri de peste 1,1 miliarde de euro pe acest segment, a pus bazele unei organizatii internationale pentru extinderea modelului de business in cloud catre orice industrie. Organizatia reuneste atat specialisti SAP, cat si clienti si parteneri ai companiei

10 minute, un cont

10 minute, un cont

Deschiderea unui cont bancar este de multe ori necesara pentru fiecare. Insa uneori, aceasta operatiune devine dificila din cauza procedurilor bancare, care sunt de multe ori greoaie si birocratice. Piraeus Bank Romania a modificat fluxul de lucru pentru a castiga timp si a nu mai exista multe formulare completate: este nevoie doar de un dialog deschis, prezentarea documentului de identitate

Ciobanul Ghita, marele castigator al Effie Awards 2014

Ciobanul Ghita, marele castigator al Effie Awards 2014

Marele premiu al celei de-a unsprezecea editii a Romanian Effie Awards a fost castigat de McCann Erickson Romania, pentru campania “Ghita The Social Shepherd” – Vodafone. Agentia a mai castigat si alte cinci premii, printre care si trei trofee de aur: pentru Mega Image – campania “Play with your inspiration”, pentru “Bucharest not Budapest” – ROM, care a castigat aur

Un nou instrument in monitorizarea de brand

Un nou instrument in monitorizarea de brand

In cadrul seminarului de deschidere a festivalului Cannes Lions 2014, alaturi de vedeta internationala David Hasselhoff, reteaua internationala de PR Golin a lansat un nou instrument de monitorizare – Relevance Fingerprint. Noua abordare consta in utilizarea unei metodologii bazate pe intelegerea datelor analitice pentru a putea determina frecventa, intensitatea si dimensiunea calitativa a relevantei unui brand. Astfel, relevanta unui brand