Storience se axează pe creșterea brandurilor bune

Agenția de branding Storience s-a repoziționat cu o nouă strategie de afaceri – Branding for Good, devenind astfel prima agenție din România specializată în crearea și creșterea ”brandurilor bune”.

Odată cu repoziționarea, agenția și-a relansat și site-ul.

”După atâția ani de construit și reconstruit branduri, ne-am convins că succesul pe termen lung al unei companii este dependent de comunitate și de bunăstarea ei. Nu poți câștiga la nesfârșit gândind în paradigma win-lose (compania câștigă în dauna cumpărătorilor sau a altor parteneri sociali). Win-win funcționează, iar noi vom încerca să ne îndrumăm cât mai mulți clienți în această direcție, indiferent de mărime sau de industria din care provin. Ideile despre cum poți vira o afacere în această direcție nu sunt mereu evidente, și acesta este unul din lucrurile cu care dorim să ne ajutăm clienții”, a declarat Adriana Liuțe, Managing Partner, Storience

Brandurile bune sunt cele pentru care succesul comercial și impactul social pozitiv decurg din același plan de afaceri. Ele generează valoare pentru societate prin activitatea lor de bază, nu prin eforturi adiacente, „de weekend” sau de fațadă. Aceste branduri sunt percepute drept responsabile, implicate și credibile, într-o epocă în care oamenii devin tot mai sceptici și mai puțin loiali comercial. Iar contribuția lor la rezolvarea problemelor sociale merge mână în mână cu succesul economic.

Branding for Good, la nivel mondial

80% dintre directorii executivi de companii cred că angajarea într-o cauză socială este un diferențiator în industria lor (studiu Accenture, 2016, realizat pe un eșantion de 1.000 de respondenți);

66% dintre consumatori, dintre care 73% mileniali, spun că sunt dispuși să plătească mai mult pentru produsele unor branduri sustenabile (studiu Nielsen, 2015, realizat pe un eșantion de 30.000 de persoane);

În opinia a 85% dintre oameni, companiile sunt la fel de responsabile ca guvernele pentru îmbunătățirea vieții lor; cu toate astea, 72% cred că brandurile nu reușesc să facă acest lucru (studiu Accenture/Havas Media, 2014, realizat pe un eșantion de 30.000 de oameni).

Din 2012, de la înființare, Storience a realizat proiecte de branding și rebranding pentru peste 60 de clienți din Europa și Statele Unite, obținând numeroase premii internaționale. Din 2014, Storience are un birou în Londra, de unde lucrează pentru clienți din Marea Britanie și Europa de Vest.

Branduri din portofoliul Storience

Bookster – biblioteca pentru corporatiști care încurajează cititul de calitate;

Ajusto – platforma care introduce standardele în piața de reparații și amenajări pentru casă;

Lead.ro și Treizecizero.ro – site-uri de sport care propun un jurnalism așa cum ar trebui să fie jurnalismul, încurajând respectul față de sportivi, jurnaliști și cititori;

Teacherise – aplicația care rezolvă una dintre problemele sistemului educațional britanic, și anume plata corectă a profesorilor suplinitori;

ISHO – noul cartier din inima Timișoarei care schimbă în bine fața și viața orașului.