Marketing Stiri

Structura noua de management la Graffiti PR

20 iun. 2014 2 min

Structura noua de management la Graffiti PR

Reading Time: 2 minute

Graffiti Public Relations a adoptat un nou model de management organizational ce presupune transferul conducerii executive al agentiei de la Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR in perioada 2009 – mai 2014, catre o echipa de sase consultanti.

Noua structura de management este formata din sase consultanti: Bogdan Tomoiaga, Director Executiv cu o experienta de 12 ani in comunicare si 10 ani in Graffiti PR; Roxana Mihalache, Senior Consultant cu 20 de ani experienta in comunicare, 14 ani in PR si 9 ani in echipa Graffiti PR; Paul Kasprovschi, Senior Consultant cu 14 ani in marketing si comunicare si 5 ani in Graffiti PR; Irina Ciocan Stanescu, Senior Consultant cu o experienta de 8 ani in comunicare si 6 ani in Graffiti PR; Dorina Dragan, Senior Consultant cu o experienta de 10 ani in comunicare si 4 ani in Graffiti PR si Simona Corabu, Senior Consultant cu o experienta de 10 ani in comunicare si 7 ani in Graffiti PR.

Intotdeauna mi-a fost frica sa nu creez o agentie <bonsai> in care tai ramurile indraznete si limitez spatiul de crestere la un ghiveci, pentru ca apoi sa contemplez o miniatura stralucita. Sunt sase ani in care agentia s-a dezvoltat constant ca volum de business, expertiza si numar de consultanti. Acum intra intr-o noua faza de dezvoltare, in care e condusa nu de o singura persoana, ci de o echipa care a crescut impreuna. Pentru mine urmeaza un alt rol, acela de a intelege mult mai detaliat semnificatia comunicarii in viziunea de business a clientilor, pentru a putea alimenta inovatia in produsul agentiei”, a explicat decizia Mircea Tomescu, Senior Adviser al Advisory Board Graffiti PR.

Ramanem aceeasi echipa care a adus produsul agentiei pana aici, dar intram intr-o noua etapa operationala, care sa permita cresterea agentiei in continuare. Trecem la o structura orizontala, imprumutata de la colegii nostri de la Ketchum, structura care ne va permite sa fim mai aproape de clienti si deci de produsul final. Ce inseamna asta? Mai multi consultanti seniori in contact direct cu clientii, dezvoltarea de parteneriate intre clienti sau intre diferite zone de expertiza din agentie. E o urmare de altfel fireasca a maturizarii proiectelor pe care le-am introdus in piata alaturi de clientii nostri. Ne bucuram sa punem bazele, prin Mircea, primului Advisory Board al unei agentii de PR din Romania. Implicarea unor specialisti din afara industriei de PR in produsul pe care il construim pentru clientii nostri ne va ajuta sa aducem acel plus de relevanta de business de care are nevoie intreaga industrie”, declara Bogdan Tomoiaga, Director Executiv Graffiti PR.

Planurile de dezvoltare ale agentiei in noua structura includ extinderea coordonarii regionale, dezvoltarea de platforme de comunicare integrate, deservirea birourilor internationale Ketchum precum si implementarea strategiilor de sustenabilitate direct in comunitatile in care activeaza clientii nostri industriali.

Graffiti PR are o echipa de 32 de consultanti si o cifra de afaceri in anul 2013 de 2,63 milioane de euro, cea mai mare din istoria agentiei.

Portofoliul Graffiti PR include clienti precum OMV Petrom, Dacia, Renault, UPC Romania, P&G, Nestlé, Ursus Breweries, British American Tobacco Romania, METRO Cash&Carry Romania, Microsoft, GSK, Tetra Pak, Qualitance, Cargus International, Fundatia ERSTE sau EGGER.

Graffiti PR este agentia exclusiv afiliata in Romania a retelei Ketchum, una dintre cele mai importante companii globale de pe piata de relatii publice.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: