Marketing Stiri

Sunetul Clujului, creat de Vodafone

5 iul. 2016 < 1 min

Sunetul Clujului, creat de Vodafone

Reading Time: < 1 minut

Vodafone Romania creeaza prima melodie a Clujului, cu ajutorul sunetelor de pe strazile orasului si al celor inregistrate de catre locuitori, care vor fi mixate de catre DJ Shiver si apoi ascultate in cadrul festivalului Electric Castle. Cei care vor contribui la crearea melodiei pot castiga 30 de invitatii duble si 5 invitatii VIP la Electric Castle.

Pentru ca melodia sa redea cat mai fidel atmosfera Clujului, Vodafone pune la dispozitie mai multe metode pentru a capta sunetele variate ale orasului. Astfel, cei dornici sa contribuie la crearea piesei pot sa inregistreze un sunet reprodus chiar de ei sau sa incarce un fisier audio ori video inregistrat in prealabil pe site-ul www.soundofcluj.ro, lansat special pentru acest proiect. De asemenea, sunetele pot fi inregistrate in orice magazin Vodafone din Cluj-Napoca sau la promoterii si in caravana care se vor plimba prin oras.

Campania se desfasoara sub sloganul “Ai puterea sa faci Clujul sa vibreze la Electric Castle” si este promovata in mediile online, outdoor, precum si in magazinele Vodafone din Cluj-Napoca.

Vodafone Romania este sponsor al Festivalului Electric Castle, care va avea loc in perioada 14-17 iulie, la Castelul Banffy din localitatea Bontida, judetul Cluj. Pe cele opt scene ale evenimentului vor urca peste 200 de artisti, iar organizatorii estimeaza un numar de peste 100.000 de participanti in cele patru zile. Aflat la a patra editie, festivalul se va desfasura pe o suprafata totala de 120.000 de metri patrati, care include si zonele pentru instalarea corturilor.

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: