Companii

Telekom Romania ia locul Romtelecom si Cosmote

12 sept. 2014 2 min

Telekom Romania ia locul Romtelecom si Cosmote

Reading Time: 2 minute

Incepand cu 13 septembrie, romanii care folosesc serviciile Romtelecom sau Cosmote Romania devin utilizatori ai Telekom Romania si cele doua companii vor intra oficial in familia internationala Telekom.

Ca entitati legale, Romtelecom devine Telekom Romania Communications, iar Cosmote – Telekom Romania Mobile Communications, dar vor fi reprezentate comercial prin intermediul brandului Telekom Romania, folosind sloganul „Experiente impreuna”. Procesul de rebranding a fost foarte rapid, fiind declansat in urma cu doar 4 luni.

„Unul din doi romani foloseste serviciile noastre. In Europa, in cadrul grupului Deutsche Telekom, Romania este pe locul 1 la numarul de abonati TV, pe 2 la numarul abonatilor de internet si pe 3 la cel de utilizatori de telefonie mobila”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications.

Produsele si serviciile complet integrate vor fi oferite sub brand-ul „T”. Telekom Romania intra pe piata cu conceptul one-stop-shop. In acest sens se remarca pachetul Ultra All Inclusive Fix-Mobil, care broadband mobil si fix, voce mobila si fixa nelimitate si, de asemenea, divertisment TV. Acest pachet costa 444 de lei pe luna, incluzand, printre altele 3 abonamente mobile nelimitate in retelele nationale si cu 250 de minute internationale catre mobil, pana la 126 de canale TV (Inclusiv HBO GO, MAXPAK, EXTRA LIGA 1), Internet cu router wireless inclus si abonament voce fix nelimitat pe retelele fixe si cu 400 de minute catre retelele nationale mobile.

Toate pachetele Telekom Romania Communications S.A. vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub forma de servicii web si mobile. Telekom TV ofera multi-screen, indiferent de dispozitivul utilizat, continut exclusiv si o experienta TV personalizata, permitand clientilor sa controleze complet ce vor sa vada si momentul cand vor sa urmareasca programul favorit.

Pentru zona de business, conceptul One Stop Shop al Telekom se traduce printr-un punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare: portofoliu complet de solutii fixe si mobile, aplicatii si solutii IT integrate, plus echipamente IT&C.

Noua experienta de brand va fi simtita si prin intermediul magazinelor integrate fixe si mobile, un call-center unic, un nou website (www.telekom.ro) si conturile unice de social media active incepand cu 13 septembrie.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications, noul brand ofera servicii integrate de telecomunicatii – voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa, internet broadband si televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV.

Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, care are peste 142 milioane de clienti pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe si peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Deutsche Telekom este prezent in aproximativ 50 de tari si are circa 229.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro in anul financiar 2013, mai mult de jumatate in afara Germaniei.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: