Tempo Advertising semnează campania aniversară METRO

Campania care marchează aniversarea a 20 de ani de la deschiderea primului magazin METRO în România poartă semnătura agenției Tempo Advertising.

”Campania aniversară spune povestea a două afaceri ce ar putea reprezenta pe oricare dintre cele două părți – clienți ăi parteneri. ‘Matei și fiul‘ este o afacere de familie, un magazin ce s-a dezvoltat de la an la an și a trecut de la o generație de antreprenori la alta, în timp ce ‘Vagonul de Gătit‘ este un restaurant născut din pasiunea pentru bucătărie și flerul în afaceri al celor doi parteneri,” a explicat Răzvan Mitoiu, creative director Tempo Advertising.

METRO și Tempo au ales o abordare emțională. În cazul spotului ”Matei și fiul” accentul este pus pe familie, pe moștenirea și valorile transmise din generație în generație. Headline-ul campaniei este ”METRO susține micile afaceri de atunci si acum”. 

Campania se desfășoară la nivel național pe TV (prin doua execuții – Horeca și Traders), radio, print, OOH, online și alte proiecte speciale.

Echipa Tempo Advertising: Răzvan Mitoiu (Creative Director), Viorel Holovaci (Senior Art Director), Dragos Frățilă (Senior Copywriter), Adriana Chirtu (Copywriter), Mihai Preotu (Head of Strategy), Bogdan Ivascu (Group Account Director) și Andra Sania (Senior Account Executive).

Din partea METRO România: Stratos Tsikmis (Head of Branding) și Ionelia Diaconu (Brand Communication Manager).

Cele două spoturi TV au fost realizate în colaborare cu Multimedia Est și regizate de Hypno.