Marketing Stiri

Tezaurele Umane Vii, promovate de Vodafone

24 oct. 2016 < 1 min

Tezaurele Umane Vii, promovate de Vodafone

Reading Time: < 1 minut

Vodafone lansează Campania „România Nedescoperită”, care promovează tradițiile românești. Personajele din centrul campaniei sunt românii recunoscuți de  Ministerul Culturii, prin Comisia Națională pentru Salvgardarea Patrimoniului Cultural Imaterial, drept Tezaure Umane Vii.

În fiecare marți, de la ora 19.00, pagina de Facebook „România Nedescoperită” va găzdui câte o transmisiune live ce va avea ca invitat un Tezaur Uman Viu. Acesta va împărtăși specificul românesc pe care îl păstrează și va răspunde întrebărilor adresate în direct de către utilizatorii Facebook.

„Cu ajutorul tehnologiei, Vodafone prezintă întregii lumi o Românie nedescoperită, izolată de zona urbană, pe care foarte puțini dintre noi ajung să o cunoască direct. Aici, găsim Tezaurele Umane Vii care reușesc să păstreze autenticitatea tradițiilor românești și care vor primi acum în casele și atelierele lor, prin intermediul Supernet™ 4G+, vizitatori din toată”, declară Laura Barbu, Director Brand and Marketing Communication, Vodafone Romania.

Printre românii promovați cu ajutorul campaniei se numără: Mătușa Floare, păstrătoarea tradițiilor oșenești din Negrești-Oaș, județul Satu Mare, Nicolae Pitiș, doinar din Lapuș, județul Maramureș, Nicolae Muntean, iconar din Vinerea, județul Alba, și Dumitru Șofonea (Moș Șofonea), meșter cojocar din Draguș, județul Brașov.

Programul „Tezaure Umane Vii” este implementat de Ministerul Culturii, prin Comisia Națională pentru Salvgardarea Patrimoniului Cultural Imaterial.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: