Speakeri

Adrian Hadean

Adrian Hadean

adihadean.ro

Mai multe detalii

Adrian Hadean a inceput sa lucreze in radio la 17 ani, iar din 2002 a inceput sa realizeze emisiuni culinare Antena1, Euforia TV, TVR, Trilulilu (proiectul Cook’nRolla, premiat la scurta vreme de la debut) ai o serie de televiziuni locale. A scris sute de articole in cotidiene, saptamanale si reviste; in 2003 a publicat prima sa carte gastronomica, “Sare şi piper”, iar din 2004 a inceput mai multe stagii de pregatire profesionala in bucatarii din Europa (Spania, Franţa, Germania) si din Asia (Singapore, Malaezia, Thailanda). In 2011, a propus si implementat programul de responsabilitate socials “Farfurii curate”, care promovează alimentatia sanatoasa in gradinitele din Cluj-Napoca. Scrie pe www.adihadean.ro si de anul trecrut face parte din juriul emsiunii MasterChef, alaturi de Patrizia Paglieri si Florin Scripca.

Andrei Cismaru

Andrei Cismaru

Social Media Manager, Bitdefender

Mai multe detalii

Social Media Manager la Bitdefender, pasionat de online si social media, blogger din 2010. Cand eram mic iubeam sa ma plimb cu troleibuzul. Ceva mai tarziu am descoperit tramvaiul. De cativa ani incoace mi-am dat seama ca vehiculul viitorului va fi internetul si interactiunea online. De atunci incerc sa fiu in primul vagon al acestui tren(d).

Mihai Gongu

Mihai Gongu

Director de creatie, GMP Advertising

Mai multe detalii

Mihai Gongu este director de creatie al GMP Advertising din ianuarie 2013. Anterior, a lucrat in Graffiti BBDO unde a ocupat o pozitie similara. A intrat in publicitate in 2002, la Leo Burnett, unde si-a inceput cariera de copywriter. Dezvoltarea a continuat-o in Graffiti BBDO, unde a ocupat, pe rand, functia de Senior Copywriter, Deputy Creative Director, Senior Creative al BBDO Berlin si din 2010 Creative Director al Graffiti BBDO. Mihai a obtinut peste 50 de trofee in competitiile interne si internationale, inclusiv Agentia Anului la ADOR 2009 si Grand Prix la Effie 2012, a fost primul creativ roman in competitia Cannes Young Lions, in 2005, si a facut parte in din juriile Golden Drum, New York Festivals si Eurobest. Este coautorul celei mai premiate campanii din Romania in 2013, ”Why don’t You Come Over?”.

Catalin Tenita

Catalin Tenita

Fondator si CEO, TreeWorks

Mai multe detalii

Catalin Tenita este un antreprenor cu o experienta de peste 12 ani in domeniul online. De-a lungul timpului s-a ocupat de dezvoltarea a numeroase proiecte online, lansate atat pentru piata romaneasca, cat si pentru piete straine precum Statele Unite si Japonia. Din 2000 pana in 2002 a lucrat la Neogen (Rogenerator) si, in calitate de Business Development Manager, a dezvoltat conceptul si versiunile initiale pentru Bestjobs si Noi2.ro. In 2002 a fondat compania Treeworks, iar in octombrie 2007, TreeWorks a lansat Zelist/Zelist Monitor (Social Media Brand Monitoring)

Mugur Patrascu

Mugur Patrascu

Managing Partner, iLeo

Mai multe detalii

Mugur Patrascu este Managing Partner la iLeo, una dintre primele agentii de comunicare digitale, care astazi lucreaza pentru 30 de branduri cu o echipa de 25 oameni, si profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Are 12 ani de experienta in domeniul comunicarii, dintre care 9 ani in digital. Dupa cativa ani petrecuti in televiziune, Mugur si-a inceput cariera in publicitate la D’Arcy. Au urmat Leo Burnett si Grey, unde a condus regional comunicarea pe contul KENT

Alexandru Negrea

Alexandru Negrea

Consultant social media

Mai multe detalii

Cu o experiență de peste 4 ani în zona de marketing și comunicare online, Alexandru Negrea este un cunoscut consultant/trainer în social media. În 2012 a înființat, împreună cu Andrei Roșca, primele cursuri intensive de social media din România – Social Media School.
Scrie pe blogul alexandrunegrea.ro din 2006 si pe marketing20.ro, blog despre marketing şi comunicare online. A colaborat in ultimii ani, ca blogger sau ca trainer, cu mai bine de 100 de companii din Romania. In perioada octombrie 2010 – februarie 2013 a ocupat functia de Social Media Manager la BCR iar in perioada martie 2013 – martie 2015 a fost Head of Facebook Dept. la agenţia Spada.

Monica Eftimie

Monica Eftimie

Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul

Mai multe detalii

Monica Eftimie ocupa actuala pozitie din 2012. Ariile sale de expertiza includ dezvoltare si implementare de strategii marketing, project management, copy development si media planning. Printre campaniile coordonate pe parcursul carierei se numara: lansarea KFC Fillet Bites (2013) – campanie castigatoare a unui Silver Drum; Black Friday @ KFC (2013) – prima campanie de Black Friday a unui brand de food din Romania; rebrandingul Pizza Hut Delivery (2013);  ”Nu e panica, man” (2014) –  prima campanie din Romania care a inclus si aplicatia Shazam pentru promovarea unui brand. La inceputul acestui an, KFC a lansat campania ”Distractie cu bani putini”, care a avut si o componenta online dezvoltata sub hashtagul #distractiecubaniputini, o parodie a unui hashtag faimos #richkidsofinstagram, folosit de copiii de bani gata pentru a-si etala bogatiile. In scurt timp de la lansare, campania a fost intens mediatizata in mai multe publicatii de specialitate din strainatate.

Monica Eftimie are un Master in cadrul Georgetown University, The Robert Emmett McDonough School of Business, Washington, DC (2006) si a absolvit Summa cum Laude, in 2002,  Facultatea Northwestern, Chicago, IL. A obtinut bursaRobert M. Cumnock (bursa anuala a Facultatii de Comunicare din cadrul Northwestern), iar printre distinctiile primite se numara cele de la Alpha Lambda Delta National Honor Society, The National Society of Collegiate Scholars, Ecole des Attaches de Presse et des Professionnels de la Communication Paris, Franta.

Radu Acsinia

Radu Acsinia

Social Media Specialist, Samsung Electronics Romania

Mai multe detalii

Radu Acsinia este Social Media Specialist in cadrul Samsung Electronics Romania de 2 ani, dar aventura in universul acesta a inceput acum mai bine de 5 ani. In prezent este responsabil de strategia de continut si engagement cat si de campanii digitale integrate in cadrul Samsung, atat pentru Romania, cat si pentru Bulgaria, supervizand o comunitate totala in ambele tari de peste 2 milioane de fani, followeri si subscriberi.

Cristian Clita

Cristian Clita

Web and digital manager, IKEA South East Europe

Mai multe detalii

Dupa patru ani de experienta in agentii romanesti de online, Cristian a ajuns 2012 la IKEA Romania ca PR Responsible. Incepand din anul 2013, timp de un an si jumatate, a coordonat prezenta in social media a brand-ului in tarile din sud-estul Europei, iar din luna martie a acestui an, Cristian a preluat intreaga activitate de digital, atat in Romania, cat și in celelalte tari din regiune (Croatia, Serbia și Slovenia). Mereu intre doua avioane, Cristian reușeste sa ramana permanent conectat la mail, la retelele sociale și conversatii digitale și are grija ca orice interactiune online a brand-ului sa fie una naturala și care construiește o relatie pe termen lung.

Eliza Rogalski

Eliza Rogalski

Founder & Head of Corporate PR, Rogalski Damaschin

Mai multe detalii

Eliza Rogalski este unul dintre cei mai apreciati si respectati specialisti de comunicare din Romania. In cei aproape 15 ani de cariera, inceputa in redactiile ziarelor, continuata in departamente de marketing ale unor companii romanesti si apoi in calitate de fondator al Rogalski Damaschin Public Relations, Eliza Rogalski a ridicat standardele profesionale si etice ale comunicarii, fiind una dintre cele mai lucide voci ale PR-ului din Romania. Este creatoarea celei mai premiate campanii de PR realizate inRomania – “Scoala de Bani” – distinsa in 7 competitii locale si internationale (SABRE, IPRA, Effie, Cannes, Eurobest, PR Awards si IAA Excellence Award) si inclusa in cartea “Goodvertising” – considerata biblia publicitatii cu rol social. Managementul reputatiei reprezinta disciplina ei favorita, avand numeroase ocazii de a consolida sau a schimba perceptia publica despre companii, branduri, institutii sau persoane publice din Romania.

Bogdan Dragotoiu

Bogdan Dragotoiu

Sales & Marketing Manager TNT Romania

Mai multe detalii

Bogdan Dragotoiu este Sales & Marketing Manager TNT Romania din aprilie 2013, dupa un parcurs de 14 ani in TNT. A ocupat succesiv pozitii de coordonare in domeniul vanzari si dezvoltare pe zona de vest a tarii, iar in 2006 a gestionat cu succes centralizarea tuturor activitatilor de Customer Service din Romania in Contact Center-ul din Bucuresti, devenind Customer Service Manager. Bogdan Dragotoiu este absolvent al multor cursuri de management, marketing, customer relations si detine Diploma in Management, Open University, Marea Britanie.

Cristian Manafu

Cristian Manafu

manafu.ro

Mai multe detalii

Fost jurnalist format in presa de business, Cristian Manafu este unul dintre bloggerii activi din Romania si cunoscut organizator de evenimente business-to-business. Din 2008, activeaza ca trainer si consultant in social media. Incepand cu 2008, a lansat o serie de training-uri open sau in-house despre social media si a derulat campanii si proiecte specifice acestui domeniu pentru o serie de companii si agentii de comunicare.