Program

09:00 – 10:00 Inregistrarea participantilor

10:00 – 10:30 Keynote speech – Adi Hadean, adihadean.ro

10:30 – 12:00 Sesiunea 1 – Impactul strategiilor de social media asupra businessului

Return on investment-ul campaniilor de social media este la ora actuala una dintre cele mai arzatoare teme pe agenda marketerilor. Cei care lucreaza in social media, fie ca este vorba de agentii, fie de clienti, au de infruntat o dubla provocare: pe de o parte trebuie sa tina pasul cu noile tendinte, cu tot ce apare nou intr-un domeniu in care maine devine azi cu o viteza ametitoare, pe de alta parte, trebuie sa demonstreze top managementului sau antreprenorului pentru care lucreaza eficienta investitiei in social media.

Teme de discutie:

  • Bani versus impactul campaniilor
  • Tactici si strategii in social media vs tactici si strategii in offline
  • Strategii de social media: de unde incepem?
  • Cum alegi canalele si instrumentele de social media potrivite businessului tau?
  • De ce se tem brandurile de social media? / Cui ii este frica de social media?
  • Primii zece pasi in social media
  • Ce NU trebuie sa faci niciodata in social media
  • Coerenta in strategia de marketing omnichannel
  • Fragmentarea, inamicul eficientei in social media
  • Social listening & monitoring in timp real
  • Social media marketingul cu impact vizual (Instagram si Pinterest – foarte putine sunt companiile care au inteles puterea marketingului vizual).

Dintre Speakeri:

  • Andrei Cismaru, Bitdefender
  • Radu Acsinia, Samsung Electronics Romania
  • Cristian Clita, IKEA South East Europe
  • Monica Eftimie, KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul
12:00 – 12:30 Pauza de cafea
12:30 – 14:00 Sesiunea 2 – Marketingul de continut si creatorii de continut

Cu atat de multe platforme de exprimare la indemana, continutul este acum mai important ca niciodata. Cum distingem insa din multitudinea de oferte ce este relevant si ce nu? Calitatea de balast? Nonsensul de claritate? Ambiguitatea de coerenta? Care sunt principalele surse de continut si cum pot brandurile sa navigheze printre acestea?

 Teme de discutie:

  •  Platforme si surse de content marketing
  • Ce inseamna continut de calitate? Care sunt reperele calitatii in online?
  • Exista 5 mari categorii de creatori de continut: creatie, PR, digital, inhouse-clientul si surse externe

Dintre Speakeri:

  • Mugur Patrascu, iLeo – vezi prezentarea aici
  • Mihai Gongu, GMP – vezi prezentarea aici
  • Eliza Rogalski, Rogalski Damaschin
  • Cristian Manafu, manafu.ro – vezi prezentarea aici
14:00 – 14:30 Pauza de cafea
14:30 – 16:00 Sesiunea 3 – Top Social Brands 2015

Prezentarea rezultatelor studiului Biz prinvind activitatea celor mai active branduri in social media din Romania. Topul, ajuns anul acesta la cea de-a saptea editie, reuneste 75 de branduri campioane in social media si un numar record de inscrieri.

Dintre Speakeri:

  • Marta Usurelu – Prezentarea rezultatelor Top Social Brands 2015 – vezi prezentarea aici
  • Alexandru Negrea – Top 10 campanii in 2014 – vezi prezentarea aici
  • Catalin Tenita – Monitorizare in social media: cum pui datele in context – vezi prezentarea aici