img1

Top Social Brands

23 Iunie 2016,
Galeria Galateca, Bucuresti

img2

Top Social Brands

23 Iunie 2016,
Galeria Galateca, Bucuresti

De ce sa participi?

Vino sa afli care sunt strategiile eficiente de promovare in retelele sociale. Sa dezbatem cele mai bune campanii din ultimul an si sa afli care sunt tedintele pentru 2016.

Audienta

Evenimentul se adreseaza oamenilor de marketing si comunicare din companii si managerilor care doresc sa fie la curent cu opinia consumatorilor, specialistilor din agentii sau a bloggerilor.

Speakeri

Cei mai influenti oameni din online si comunicare, social media manageri si directori de marketing te asteapta sa participi la o experienta de invatare completata cu sesiuni Q&A si networking.

Top Social Brands

Campionii in social media sunt cei care integreaza cele mai de impact strategii si cele mai eficiente canale de comunicare ale momentului. Aflat la cea de-a opta editie, studiul Top Social Brands realizat de catre Revista Biz prezinta brandurile cu prezenta in social media, care in 2015, au avut cele mai bune campanii si cel mai coerent mix de comunicare.

Top Social Brands 2016 este rezultatul unei analize complexe a activitatilor desfasurate de brandurile active in social media din Romania, in intervalul

30 aprilie 2015 – 30 aprilie 2016.

METODOLOGIA

METODOLOGIA

Inscrierile in Top Social Brands au fost deschise timp de aproximativ doua luni. Brandurile din clasamentul de anul trecut au fost incluse in mod automat in competitia din 2016.

In analizarea brandurilor au fost luate in calcul toate tipurile de activitati care pot fi desfasurate pentru promovarea in social media: blog de companie / blog de brand, Campanii pe bloguri, Campanii cu videobloggeri, Pagina de Facebook / Campanii pe Facebook / Aplicatii, Cont de  Instagram, Cont de Twitter, Cont  LinkedIn de companie, Proiecte speciale video, Site-uri de user-generated content, Cont Google+, Initiere sau sustinerea unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale, Activitati de customer care si de recrutare prin intermediul social media, Actiuni de endorsare a campaniilor din social media pe TV sau alte medii traditionale, Conturi pe alte retele sociale – Snapchat, Tumblr, Periscope sau Flickr.

Pentru ca brandurile sa intre pe lista scurta de analiza, ce a fost ulterior trimisa spre monitorizare catre Zelist, votului unui grup de specialisti in online si bloggeri, era necesar ca ele sa fi desfasurat in perioada analizata, in mod constant, cel putin trei din activitatile de social media de mai sus.

Top Social Brands 2016 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri dupa cum urmeaza: topul realizat de revista Biz – 40%; topul rezultat in urma voturilor exprimate de specialisti online si bloggeri – 30%; topul mentiunilor pe ZeList – 30%.

Intregul clasament al celor 75 de branduri poate fi accest pe site-ul www.revistabiz.ro. Studiului poate fi citit integral si in Revista Biz.

ORGANIZATOR

biz

PARTENERI

logo_GB
bitdefender
McD Logo_fundal alb_AI9 pe verde
HappyTour GOC + FCM
logo-tnt-mic
VF_STK_Icon_4Col_White_AW9 [Converted]-01

CU SPRIJINUL

logo-zelist-monitor
gt
ad-production-grup
update-adv-logo
Prezenta online sustinuta de
advanced ideas

PARTENERI MEDIA

logo-9am
logo-cariere
logo-comunicate
logo-business24
logo-ejobs
logo-comunicate-afaceri
logo-hr
logo-iaa
logo-iqads
logo-ln
logo-startups1
logo-smark
pr-wave
Logo-WebDigital_singular
logo-ziare
Manpres Logo1
© Copyright Revista Biz