Un nou business center, în București

Amway România a lansat un nou business center în centrul capitalei. Situat pe Calea Victoriei nr. 145, noul Amway Business Center este un spațiu multifuncțonal, gândit atât ca centru de training, consultanță și informare, cât și ca spațiu dedicat întâlnirilor de afaceri și punct de vânzare.

“Într-un context în care tendința populației, la nivel global, este de a căuta variante de dezvoltare personală și profesională care să permită gestionarea independentă a micilor afaceri, Amway vine cu o soluție completă prin dezvoltarea centrelor de business. Acestea sunt destinate partenerilor noștri și tuturor celor care doresc sa înțeleagă mai bine modul în care funcționează modelul de succes Amway, dar și celor care vor să afle mai multe despre  instrumentele pe care le punem la dispoziție persoanelor care doresc să facă trecerea către antreprenoriat”, a declarat Anna Pietrzak, Amway Eastern Europe Sales Manager.

“Prin amplasarea sa, cât și prin design, noul Amway Business Center oferă o experiență completă pentru toți cei care îl vizitează sau decid să folosească resursele pe care le pune la dispoziție”, a declarat Ioana Enache, General Manager Amway România, Bulgaria și Grecia. 

Amway are un portofoliu de 450 de produse din categorii precum înfrumusețare, suplimente alimentare și îngrijirea casei, comercializate în mod exclusiv prin intermediul distribuitorilor independenți.

Compania a fost fondată în 1959 în SUA și operează în prezent în peste 100 de țări, generând vânzări de 8,8 miliarde de dolari în 2016. Brandurile Amway cu vânzările cele mai mari sunt vitaminele, mineralele și suplimentele alimentare de la NUTRILITE, produsele de îngrijire a tenului și cosmeticele de la ARTISTRY și sistemul de tratare a apei de la eSprin.