Stiri Companii

Un nou concept Inmedio în România

26 mart. 2018 2 min

Un nou concept Inmedio în România

Reading Time: 2 minute

Lagardère Travel Retail a lansat un  nou concept Inmedio în România. Acesta a fost prezentat în premieră prin remodelarea magazinului amplasat în galeria comercială Carrefour Orhideea.

InMedio CarrefourOrhideea 03.12 web IMG 5280

Noul design Inmedio are accente industriale și inserții din lemn, iar din punct de vedere al ofertei de produse au fost făcute optimizări atât pentru categoriile consacrate de presă și tabac cât și pentru alte categorii. Categoriile băuturi răcoritoare, cafea și snackuri beneficiază acum de un spațiu mai mare de expunere, un sortiment îmbunătățit și un merchandising special. Categoriile de jucării și mici cadouri vor beneficia de un plan susținut de listări de noi articole  dar și de includerea unor produse disponibile exclusiv în rețeaua de magazine Inmedio. 

Zona de servicii pentru noul concept Inmedio are un design distinct și va pune la dispoziția clienților un portofoliu variat: bilete pentru evenimente, servicii de loterie, încărcare electronică, plată facturi, RCA și multe altele.

Lagardère Travel Retail este una dintre cele patru divizii ale Grupului Lagardère și este lider global inovator în industria de retail pentru călători. Divizia operează 4.500 de magazine prin conceptele Travel Essentials, Duty Free și Foodservice în aeroporturi, gări și alte concesiuni din 34 de țări și generează vânzări de 4 miliarde EUR (gestionate 100%).

În România, compania este prezentă de peste 20 de ani pe piața comerțului în zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 250 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu un portofoliu de opt branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay, 1 Minute și So! Coffee. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: