20 apr. 2015 2 min

BMX, de la plan la actiune

Reading Time: 2 minute

Intr-o lume agitata in care fiecare manager lupta pentru mentinerea pozitiei si atingerea targetului, oamenii de marketing duc adevarate lupte pentru a mentine sau creste cotele de piata. Lipsa networking-ului si rapiditatea in care se desfasoara activitatea in ultimii ani ne-a transformat in adevarati soldati pregatiti sa acoperim toate aspectele business-ului.

In acest context, ideile frumoase sunt salutate si primite cu entuziasm, dar mor de cele mai mult ori din lipsa resurselor financiare si de timp. Ideea echipei coordonate de Mihai Gongu de la GMP Advertising, ca directorii de marketing sa-si schimbe pentru o zi compania, a fascinat din prima clipa jurnalistii din redactia Biz. A pus in miscare zeci de concepte de strategie si tactici pentru a putea implementa si pastra vie o astfel de idee in realitatea anului 2015.

N-a fost usor sa convingem directorii de marketing. Am avut insa doua atuuri esentiale pe langa tenacitate si abilitati de negociere: avem renumele de a fi cea mai creativa si curajoasa revista, iar ideea nemaintalnita pana acum in piata romaneasca de marcom a atras imediat atentia profesionistilor.

Pentru Telekom Romania, sustinerea proiectului a fost un pas firesc, intrucat se incadreaza perfect in misiunea companiei de a inova si de a sustine companiile din Romania. Biz Marketing Xchange reprezinta primul pas pentru crearea unei comunitati solide a oamenilor de marketing din Romania care, astfel, vor putea sa isi impartaseasca experientele profesionale.

Asemeni unui bulgare de zapada, BMX 2015  a ajuns de la idee la proiect viabil in mai putin de 24 de ore si a reusit sa creasca intrecandu-ne toate asteptarile.

Am primit zeci de telefoane si emailuri de la companii care doreau sa-si manifeste aprecierea fata de idee sau care se aratau interesate sa-si inscrie directorul de marketing in cursa BMX.

Decizia de pastrare a numarului de 10 profesionisti a venit simplu: cream dorinta si pastram restrins cercul de specialisti pentru a putea coordona si monitoriza in permanenta directorii de marketing implicati. Iar editia din 1 iunie a revistei va prezenta pe larg experienta acestui proiect.

Biz Marketing Xchange este un experiment inovator in comunitatea de business din Romania  realizat de Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising.

© Rawpixelimages | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: