Marketing Finanțe Interviuri

Un trofeu și multe experiențe

23 sept. 2016 3 min

Un trofeu și multe experiențe

Reading Time: 3 minute

Anca UngureanuCum a reușit echipa UniCredit Bank să aducă experiențe inedite pentru ediția din acest an a Trophy Tour am aflat de la Anca Ungureanu, director departament identitate și comunicare, UniCredit Bank.

Care sunt beneficiile pentru brandul UniCredit rezultate din asocierea cu UEFA Champions League?

Parteneriatul UniCredit cu UEFA Champions League este unul cu tradiție, de peste 7 ani deja, și reprezintă pentru noi o platformă excelentă în termeni de notorietate de brand, de imagine a brandului, dar și din punctul de vedere al implicării clienților și colegilor noștri. Vorbim, aici, despre asocierea cu un brand internațional extrem de cunoscut, care vorbește despre competiție corectă, des­pre succes, despre performanță la cel mai înalt nivel și mai ales despre respect – va­lori care ne sunt foarte apropiate și pe care le asumăm în activitatea noastră la UniCredit. Apoi, vorbim despre un câștig incontestabil în materie de notorietate de brand, în condițiile în care prin acest par­teneriat ducem brandul UniCredit aproape de iubitorii de fotbal, pe teren și în casele oamenilor, în timpul competițiilor. Cercetările de piață făcute de UniCredit Grup în țările în care este prezent au arătat că Liga Campionilor UEFA este una dintre principalele căi prin care celor care nu ne sunt clienți încă li se oferă ocazia să interacționeze cu noi, ca grup financiar. În majoritatea țărilor în care suntem prezenți, parteneriatul UniCredit cu UEFA s-a dovedit unul dintre principalele trei puncte de contact cu grupul. Sponsorizarea UEFA Champions League s-a dovedit o metodă importantă prin care persoanele care nu ne sunt clienți se familiarizează cu brandul nostru, atât familiaritatea cu brandul, cât și preferința fiind mai mari cu aproape 20% față de medie printre cei care știu de parteneriatul cu UEFA. În ceea ce-i privește pe clienți, sponsorizarea a determinat creșterea preferinței lor pentru brand cât și intenția de a-l recomanda, aceasta fiind mai mare cu până la 10% printre persoanele care știau de parteneriat.

Cum au primit românii trofeul Ligii Campionilor până acum și cum credeți că va fi ediția din acest an a Trophy Tour?

Faptul că am fost solicitați pentru a treia oară să găzduim trofeul, după succesul edițiilor din 2009 și 2013, poate fi un răspuns în sine. Este binecunoscută pasiunea pentru fotbal a românilor, dar și ambiția de a ținti succesul și de a ieși întotdeauna învingători. De aceea, răspunsul publicului român a fost de fiecare dată unul extraordinar, în cadrul edițiilor precedente mii și mii de oameni venind să vadă de aproape trofeul. De fiecare dată, am încercat să le pregătim experiențe cât mai interesante și fascinante. De exemplu, în 2013, mult-do­ritul trofeu a fost expus într-un „balcon ce­remonial”, iar fanii s-au bucurat de o adevărată aventură multimedia – un elaborat sistem RFID a permis vizitatorilor o înregistrare simplă, care le-a dat voie să interacționeze direct cu fiecare eveniment expozițional oferit, de la informații exclusive despre suveniruri UEFA Champions League, la uimitoare carac­teristici de rea­litate augmentată, la participarea la jocuri și concursuri. În 2009, am pregătit la București Trophy Tour Village, un spațiu expozițional inedit, care a recreat atmosfera competiției și în care a fost expus trofeul și obiecte unice aparținând unor fotbaliști celebri.

Cum promovați Trophy Tour în acest an?

De fiecare dată când avem ocazia să găzduim Trophy Tour, încercăm să ne depășim și să le aducem românilor experiențe ine­dite, care să le permită să se bucure la ma­xim de această oportunitate, de a fi alături de cel mai râvnit trofeu sportiv. În acest an, Trophy Tour vine cu un format nou – un muzeu de fotbal pe roți, un spațiu de distracție și excelență sportivă pe două etaje. La primul nivel, vizitatorii au posibilitatea de a juca un meci virtual împotriva legendelor UEFA, iar apoi pot urca la balconul special amenajat, unde se pot fotografia alături de marele trofeu. În plus, tot ca noutate a acestui an, am decis ca, după ce în trecut am mers în partea de vest a țării, să oferim și fanilor din estul țării ocazia de a se bucura de această experiență. Ca atare, Trofeul UEFA Champions League a ajuns la Iași, Bacău și București, între 13 și 18 septembrie.

Cum se integrează asocierea cu UEFA Champions League în strategia de marke­ting și comunicare a UniCredit în Romania?

Așa cum spuneam, asocierea cu brandul UEFA Champions League este una cu be­neficii evidente din punct de vedere al efec­telor privind notorietatea și imaginea brandului, permițându-ne un transfer de awarness către brandul UniCredit. Avem, de exemplu, în oferta de produse un card de debit creat special pentru fanii UEFA – pentru că, așa cum spunem noi, pasiunea pentru fotbal nu intră în time-out nici când faci cumpărături și operațiuni bancare, în țară sau în străinătate. Nu în ultimul rând, acest parteneriat ne permite activări atât în rândul clienților și colegilor noștri, aceștia bucurându-se de variate beneficii.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: