Valori de Romania

Marta Usurelu-editorial1Pe marile scene si galerii din lume, artistii romani sunt recunoscuti si apreciati. In principalele companii tehnologice, romanii ocupa pozitii importante in departamentele de inovatie si se numara in top management in multe pozitii regionale.

Sportivii, o stim prea bine, continua sa urce an dupa an Romania pe podiumuri, iar echipa de scrima si cea de handbal feminin sunt cele mai recente exemple. Nici antreprenorii si brandurile romanesti nu se lasa mai prejos si incep sa-si puna amprenta in domeniul lor de activitate, iar inovatorii romani contemporani ne reprezinta cu succes la cele mai importante competitii internationale. Cat despre creativi, se stie, ne-au construit deja un renume in industrie!

Aceasta este o realitate, una pe care o observi daca vrei sa vezi mai mult decat pesimismul din jur. Romania are si a avut mereu valori, oameni si branduri, care au reusit sa se impuna la nivel international. Cum cei mai multi dintre ei nu sunt subiectul stirilor senzationale, care se cauta la TV sau ajung pe Facebook, acesti romani nu se bucura de promovare sau de o prezenta care sa-i ajute sa fie recunoscuti de publicul larg. Si este pacat.

Despre acesti oameni ar trebui sa auda romanii. Despre realizarile si povestile lor! Despre valoarea pe care o construiesc si o impun anual in lume cu aceeasi semnatura: Romania!

Ei sunt invitatii de onoare ai evenimentului-gala Valori de Romania, pe care impreuna cu echipa mea il organizez pe 20 aprilie. Indiferent ca sunt din arta si cultura, top manageri din companii multinationale sau antreprenori, creativi sau sportivi ori designeri, arhitecti si inovatori, vor fi prezenti la acest eveniment menit sa-i prezinte si sa le recunoasca valoarea.

Ei sunt cei care ne amintesc si ne arata zi de zi cine suntem si unde putem ajunge, daca vrem cu adevarat sa lasam ceva in urma noastra.