METODOLOGIE

Romania are si a avut mereu oameni si branduri de valoare. Personalitati care peste tot in lume se bucura de lumina reflectoarelor, mai putin acasa, unde nu sunt promovate suficient, iar publiul larg nu ajunge sa le cunoasca.

Oamenii care pun Romania pe harta lumii sunt subiectul studiului si Galei Valori de Romania. Pe ei ne-am propus sa-i sa-i celebram si sa-i prezentam, an de an, publicului larg.

Cu experienta celor 16 ani de cand scriem despre realizarile si povestile lor, echipa Biz a identificat personalitatile si brandurile reprezentative pentru Romania in 2016 si, impreuna cu echipa Unlock Market Research, a dezvoltat o cercetare calitativa pentru a evidentia valoarea pe care o reprezinta fiecare nominalizat.

In realizarea listei de nominalizati au fost consultati lideri de opinie, profesionisti din marketing, comunicare, manageri si CEO din diverse domenii de business.

Nominalizarile primite au fost introduse intr-o cercetare cantitativa, menita sa stabileasca o ierarhie pentru a obtine o lista scurta, de finalisti. Runda finala a cercetarii a fost una calitativa si a presupus doar evaluarea finalistilor.

In aceasta etapa, un panel de public relevant pentru studiu – oameni implicati in viata sociala, cu job-uri active, care participa la multe evenimente si sunt la curent cu evolutiile sociale, culturale si economice la nivel global – analizeaza calitatea actelor de valoare romaneasca ajunse pe lista finalistelor si, ghidati de concluziile studiului Unlock, decide laureatii editiei.