METODOLOGIE

România are și a avut mereu oameni și branduri de valoare. Personalități care peste tot în lume se bucură de lumina reflectoarelor, mai puțin acasă, unde nu sunt promovate suficient, iar publiul larg nu ajunge să le cunoască.

Oamenii care pun România pe harta lumii sunt subiectul studiului și Galei Valori de România. Pe ei ne-am propus să-i celebrăm și să-i prezentăm, an de an, publicului larg.

Cu experiența celor 16 ani de când scriem despre realizările și poveștile lor, echipa Biz a identificat personalitățile și brandurile reprezentative pentru România în 2017 și, împreună cu echipa Unlock Market Research, a dezvoltat o cercetare calitativă pentru a evidenția valoarea pe care o reprezintă fiecare nominalizat.

În realizarea listei de nominalizați au fost consultați lideri de opinie, profesioniști din marketing, comunicare, manageri și CEO din diverse domenii de business.

Nominalizările primite au fost introduse într-o cercetare cantitativă, menită să stabilească o ierarhie pentru a obține o listă scurtă, de finaliști. Runda finală a cercetării a fost una calitativă și a presupus doar evaluarea finaliștilor.

În această etapă, un panel de public relevant pentru studiu – oameni implicați în viața socială, cu job-uri active, care participă la multe evenimente și sunt la curent cu evoluțiile sociale, culturale și economice la nivel global – analizează calitatea actelor de valoare românească ajunse pe lista finalistelor și, ghidați de concluziile studiului Unlock, decide laureații ediției.