Companii Stiri

Vanzarile Farmec, cu 10% mai mari in prima jumatate a anului

3 aug. 2015 2 min

Vanzarile Farmec, cu 10% mai mari in prima jumatate a anului

Reading Time: 2 minute

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat prima jumatate a anului cu o cifra de afaceri de 82.655 mii lei, obţinand o crestere cu 10% mai mare decat in aceeasi perioada a anului 2014.

”Potrivit studiilor Nielsen, Farmec este numarul unu in categoria produselor pentru ingrijirea fetei – cu o cota de piaţa de 27% (atat in volum, cat si in valoare), brandul Gerovital ocupand prima poziţie in aceasta categorie, din punct de vedere al vanzarilor valorice. In categoria Tratamente pentru par, Farmec, este lider prin brandul Gerovital Plant Tratament, cota procentuala fiind de 30,8% din punct de vedere valoric. In acelasi timp, Farmec ocupa locul intai, atat pe segmentele detartranţilor, prin gama Triumf, acoperind piaţa autohtona in proporţie de 41,1% din punct de vedere al volumelor si in proporţie de 37,7% din punct de vedere valoric, dar si pe segmentele produselor pentru ingrijirea bucatariei, prin gama Nufar, conducand topul cu o cota de piaţa de 39,7% din punct de vedere al volumelor si de 37,2% din punct de vedere valoric”, declara Mircea Turdean, Director General Farmec.

Vanzarile obtinute in prima jumatate a anului au fost impulsionate de lansarea unor noi game de produse, dar si de extinderea altora, deja existente in portofoliul companiei. Astfel, la inceputul anului a fost lansata gama Gerovital Happiness, alcatuita din produse moderne pentru fata si corp, dedicate in special tinerilor, dar si adultilor, pentru o ingrijire de baza. In primavara, au fost lansate primele deodorante cu acid hialuronic de pe piata, extinzand astfel linia Gerovital H3 Evolution. De asemenea, gama Gerovital H3 Men a fost completata cu noi produse destinate ingrijirii barbatilor, iar pentru sezonul estival, Farmec le-a prezentat consumatorilor prima gama din portofoliul companiei de produse dermatocosmetice cu protectie solara pentru intreaga familie – Gerovital H3 Derma+ Sun, formata din 8 produse si conceputa in parteneriat cu specialisti din domeniul sanatatii.

Tot in primele 6 luni ale anului, partenerii externi ai companiei Farmec au inaugurat doua noi magazine de brand, unul in Grecia, la Alexandroupoli si celalalt in Franta, la Menton. Pe langa cele doua centre, mai exista 4 magazine partenere de brand in afara tarii – la Sharjah (Emiratele Unite Arabe), Budapesta (Ungaria), Salonic si Katerini (Grecia). In Romania, Farmec detine sase magazine proprii in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Targu-Mures.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: