#ViatadeAgentie, marca Oxygen

Agenția de comunicare Oxygen a lansat proiectul video #ViatadeAgentie.  Prima serie, alcătuită din șapte episoade,  poate fi urmărită pe canalul de YouTube al agenției.

Proiectul aduce în prim plan oamenii din Oxygen și tratează cu umor situații pe care le întâmpină oamenii din agenții. Temele abordate sunt: community management, creativitate, calitate vs. cantitate, munca de echipă, prânzul în echipă și moartea PR-ului tradițional.

”Mi-am dorit să încurajez oamenii din echipă să-și exprime personalitatea și creativitatea într-un proiect al lor. Ne-am întâlnit, am discutat și am hotărât să facem un vlog. Nu ne-a ieșit, așa că am filmat o serie de șapte episoade despre #ViatadeAgentie. Rezultatul este un proiect frumos de echipă care vorbește despre subiecte de care suntem pasionați și despre noi, cu umorul care ne caracterizează”, declară Tereza Tranakas, Managing Partner al Oxygen.

Echipa de producție este formată din Ramona Raicu, Adriana Necula, Bogdan Epure, Teodora Țeican și Răzvan Roșu, alături de restul echipei, care a contribuit cu idei și a participat la filmarea episoadelor.

Anterior acestui proiect, Oxygen a lansat #DEXDeAgentie, proiect care traduce cu haz mici sintagme și ticuri verbale din industrie.

Din portofoliul de clienți ai agenției: Heineken, Olympus, Betano, Banca Transilvania, Volvo, World Class, Nestlé Fitness, Huawei, Garanti Bank, Fratelli, Grand Cinema & More, Manpower, TotalSoft, Asirom, Bucegi, H&M și alții.