Marketing Stiri

Vino la conferinta marketingului cultural

19 oct. 2015 < 1 min

Vino la conferinta marketingului cultural

Reading Time: < 1 minut

Mixul de comunicare s-a schimbat fundamental fata de acum 10 ani. Generatia mobile a intrat in target grupul multor branduri, fie ele de servicii fie de produse. Publicul a devenit foarte selctiv in ceea ce priveste informatia pe care o asimileaza, dar mai ales in ceea ce priveste mediile prin care acceseaza informatiile. In acest sens, joi, 29 Octombrie, va avea loc evenimentul „Arta intalneste brandul- conferinta de marketing cultural” incepand cu ora 14.00 la ARCUB.

Publicul intre 25- 40 cu nivel de educatie si venituri peste medie este tot mai greu de atins pentru ca cei din acest palier sunt genul outgoing, sunt activi pe net,  isi iau liber de la servici sa mearga la Sibiu la FITS, la Cluj la TIFF, la sfarsit de august raman in Bucuresti la Undercloud, merg la Anonimul in Delta si de trei ani isi tot propun sa ajunga la Electric Castle la Bontida. Pe de alta parte piata evenimentelor culturale s-a segmentat foarte mult in ultimii 5 ani, dezvoltandu-se mult pe orizontala, targetand un public extrem de variat.

Evenimentul este sustinut de companii, care au acumulat  experienta in comunicarea prin cultura: Raiffeisen Bank, Staropramen si Aqua Carpatica.

Informatii si update-uri despre eveniment vei gasi aici.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: