Vola.ro a relansat sectiunea de vacante tip city-break

<p> <strong>Vola.ro, cea mai mare companie online de calatorii de pe piata din Romania, continua investitiile in tehnologie si relanseaza sectiunea destinata vacantelor de tip city-break.</strong></p> <p> Ca urmare a unei cresteri de 108% a vanzarilor de vacante de week-end, in primele sapte luni din 2013 fata de aceeasi perioada din anul trecut, sectiunea de city-break-uri va avea parte in luna septembrie a.c. de cel mai mare update de pana acum, fiind operate schimbari atat la interfata cat si la produse. Noua sectiune este conceputa astfel incat rezervarea unei vacante online sa fie cat mai usoara si mai rapida pentru zecile de mii de vizitatori care acceseaza site-ul zilnic.</p> <p> „<em>Ce am observat a fost faptul ca city-break-urile aveau un trend ascendent in cadrul departamentului de vacante, mult mai pronuntat decat produsele de tour-operator. Acesta a fost motivul pentru care am si decis aproape sa renuntam la produsele de tour-operator, pe care le vindem doar vara. Atentia noastra este centrata pe city-break-uri, pe care le vindem tot timpul anului, iar ele au o crestere substantiala fata de 2012”,</em> spune Daniel Truica, fondator si CEO al Vola.ro.</p> <p> <strong>Clientul </strong>Vola.ro calatoreste in medie de 2,5 ori pe ani, are intre 25 si 45 de ani, provine din mediul urban, are venituri medii si peste medie si opteaza pentru calatorii scurte in locul celor de cateva saptamani. Romanii prefera hotelurile de trei stele, iar principalele destinatii pentru city-break-uri sunt Roma, Venetia, Praga, Barcelona, Paris si Londra. Suma medie platita pentru un city-break in 2013 este de 335 euro, in crestere cu 34%  fata de suma medie platita pentru acest tip de vacanta anul trecut (250 euro).Vola.ro beneficiaza de tarife preferentiale la cazare de la partenerii sai din industria hoteliera, printre care se numara booking.com, GTA, Go Global, precum si mari lanturi hoteliere din lume.</p> <p> <em>„Ne-am dat seama c</em><em>a pentru city break-uri aveam nevoie de o alta abordare vizuala. Vizitatorii nostri vor sa fie inspirati, iar cand te gande</em>s<em>ti unde ai vrea s</em><em>a pleci intr-o vacanta pe weekend, noi ar trebui sa facem o treaba mai buna in a le  trezi dorinta de a calatori, sa-i ghidam si sa-i transpunem in atmosfera destinatiei. Interfata a fost refacuta pornind de la aceste idei.”, </em>spune Daniel Truica.</p>