Management

„X-Factor” in companii

8 nov. 2012 < 1 min

„X-Factor” in companii

Reading Time: < 1 minut

<p>  </p> <p> Redimensionarea inteligenta a unei companii depinde de o serie de factori cheie, dupa cum arata un raport al Deloitte. Compania trebuie sa stie foarte bine ce doreste sa obtina din urma unui astfel de proces. Mai mult, trebuie sa detina si sa interpreteze cu acuratete date despre proprii angajati. Structura organizatiei trebuie sa decurga direct din strategia de afaceri, care la randul sau trebuie sa fie clara si sa transmita in mod coerent tuturor angajatilor, indiferent de nivelul in ierarhie. Compania trebuie sa aiba un sistem foarte eficient de management al performantei. Si, i-ar mai trebui si “Factorul X”, dupa cum mai arata raportul Deloitte.</p> <p> “Factorul X este acel ‘ingredient’ care confera unicitate unei companii de succes”, spune Doina Patrubani, Director Deloitte Consultanta si expert cu vasta experienta internationala in domeniul Capitalului Uman. “Poate fi instinctul privind evolutia sau tendintele pietei de profil, viziunea, maturitatea afacerii si a managementului, modul cum se poate obtine eficienta si productivitate, gradul de angajament si aliniere la strategie al personalului sau calitatile de lider de care da dovada directorul companiei”, mai adauga Doina Patrubani.</p> <p> Actuala etapa a crizei economice obliga organizatiile sa examineze extrem de atent structura de costuri. Fata de etapele premergatoare recesiunii, de aceasta data conducerea companiilor trebuie sa acorda o importanta deosebita echilibrului dintre necesitatea de a reduce costurile pe de-o parte, iar pe de alta parte, de a anticipa imperativele strategice pe termen mediu si scurt. Sarcina este cu atat mai dificila cu cat in fiecare domeniu de activitate se pot construi nu unul singur ci mai multe scenarii diferite ale evolutiei contextului economic in urmatorii ani. </p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: