Zece bloggeri se intrec prin Romania in cautarea solutiilor Siemens

<p> Alex Negrea & Adrian Ciubotaru, Dan Dragomir & Razvan Pascu, Andrei Crivat & Marius Sescu, Cristina Bazavan & Cristina Chipurici, Alex Mazilu & Razvan Baciu sunt cele cinci echipe de bloggeri implicate in campania Siemens.</p> <p>  </p> <p> Cei zece bloggeri vor merge prin 13 orase, in sapte zile, si vor trebui sa descopere, cu ajutorul cititorilor si fanilor facebook tehnologiile de dezvoltare durabila ale Siemens din orasul respectiv. S-au format cinci echipe de bloggeri care vor strabate 13 orase din Romania, parcurgand o distanta de peste 1.500 km. Siemens implica cetatenii obisnuiti si autoritatile publice in procesul de constientizare a necesitatii adoptarii acestora din timp pentru un viitor sustenabil. Mixul unic de offline-online pe care campania  il ofera va permite publicului sa experimenteze fiecare etapa a traseului alaturi de bloggerii aflati pe teren. Programul se numeste Siemens Race 2012.</p> <p> “Acest proiect reprezinta pentru mine oportunitatea de a-mi redescoperi tara intr-un mod placut si intr-o echipa placuta. Ceea ce ma atrage cel mai mult la proiect este ca voi avea ocazia sa le arat cititorilor lucrurile bune care se intampla in Romania, fapt care mie mi se potriveste foarte bine”, ne-a declarat Razvan Pascu, care detine blogul <a href=”http://www.razvanpascu.ro/”>www.razvanpascu.ro</a>. El asteapta ca cititorii blogului si fanii de pe Facebook sa se implice pentru a gasi impreuna raspunsurile corecte. “Voi avea multe premii pentru ei, inclusiv o bicicleta si electronice. De asemenea, m-am gandit ca daca echipa mea va castiga concursul sa donez 200 de euro pentru un caz social pe care tot cititorii sa il aleaga”, a mai spus el.</p> <p> Pentru Alexandru Negrea (social media manager BCR – <a href=”http://alexandrunegrea.ro/” target=”_blank”>http://alexandrunegrea.ro/</a>), este o oportunitate bunasa calatoreasca mai mult, asa cum si-a propus anul acesta si considera campania foarte bine gandita. “E o campanie de PR in adevaratul sens al cuvantului, care combinaexcelent social media cu mediul offline”, ne-a declarat el. Echipa lui ofera ca premiu cititorilor tot o bicicleta.</p> <p>  </p> <p> Anul acesta bloggerii vor experimenta offline un numar mai mare de tehnologii de dezvoltare sustenabila, traseul fiind complet diferit fata de cel din 2011.</p> <p> Fiecare echipa isi va realiza propria strategie de promovare si-si va rasplati la final cei mai activi fani de pe durata Race-ului. Traseul campaniei Siemens Race 2012 va fi realizat in perioada 10-16 mai. In cadrul fiecarui oras (check point), echipele vor trebuie sa descopere solutia Siemens pentru a putea acumula punctajul necesar castigarii concursului. Datele de monitorizare oferite de Zelist au aratat ca anul trecut 400.000 de utilizatori online au urmarit competitia Siemens Race.</p> <p> Prima editie a proiectului Siemens Race a fost premiata cu Silver Award for Excellence la Categoria “Comunicarea Proiectelor de Mediu” in cadrul competitiei Romanian PR Award din 2011.</p> <p> Competitia Siemens Race poate fi urmarita peh ttp://www.facebook.com/siemens.race.</p>