Antreprenori Companii Creativitate Lifestyle Stiri

UniCredit organizează Miercurea Minților Creative

2 dec. 2019 < 1 min

UniCredit organizează Miercurea Minților Creative

Reading Time: < 1 minut

Mai bine de 130 de afaceri locale își întâmpină clienții pe 4 decembrie în cadrul celei de-a treia ediții a maratonului de shopping creativ românesc, Miercurea Minților Creative, organizat de UniCredit Bank. Este un festival de shopping în toată regula, care are loc în magazinele antreprenorilor participanți din București, dar și online.

În cadrul evenimentului pot participa afaceri din orice domeniu creativ, de la modă, frumusețe și lifestyle la baruri, cafenele sau restaurate iar fiecare antreprenor își poate stabili propria activare dedicată zilei de Miercurea Minților Creative, cât și modul de promovare a acesteia.

În mediul online, clienții și antreprenorii se reunesc prin hashtag-urile “CumpărăLocal”, “CumpărăCreativ” și “MiercureaMințilorCreative”, proces care ușurează comunicarea și identificarea rapidă a tuturor brand-urilor participante.

Evenimentul este parte a Platformei Minților Creative, alături de Barometrul Minților Creative, prima cercetare din România asupra obstacolelor și perspectivelor antreprenorilor creativi, Academiei Minților Creative, programul de educație financiară și antreprenorială, Ghidul 24/7 și Pachetul Creativ.

“Suntem la a treia ediție a evenimentului Miercurea Minților Creative și ne bucură să putem susține și anul acesta antreprenorii creativi locali, în continuarea celorlalte inițiative pe care le avem pentru ei – Academia Minților Creative, programul care oferă antreprenorilor accesul la informații cheie în procesul de consolidare a unei afaceri și Barometrul Minților Creative, cercetarea anuală care analizează perspectivele, provocările, planurile de viitor și situația antreprenorilor creativi din România”, a declarat Cătălina Roman, Director Identitate și Comunicare, UniCredit Bank.

Anul trecut, ziua afacerilor creative românești, a showroom-urilor independente, a concept store-urilor, a brandurilor și a producătorilor de obiecte de design încă nedescoperiți a reușit să adune peste 100 de antreprenori locali.

Lista completă a tuturor afacerilor participante, precum și o hartă interactivă a Bucureștiului sunt disponibile aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: