Tech

De ce s-a portat ciobanul Ghiță la Telekom?

10 feb. 2020 < 1 min

De ce s-a portat ciobanul Ghiță la Telekom?

Reading Time: < 1 minut

Peste 249.000 de numere de telefonie mobilă au fost portate în 2019 în rețeaua Telekom Romania, iar campania de portare lansată de companie pentru acest an îl are în centru pe ciobanul Ghiță, imaginea Vodafone de acum câțiva ani.

Începând cu 20 februarie 2020, cei care se vor porta în rețeaua Telekom vor putea achiziționa abonamentul Mobil 6 cu 50% reducere în primele 12 luni.

În plus, vor putea opta și pentru achiziționarea unui telefon mobil în rate, fără dobândă și fără avans. Astfel, cei care vor achiziționa Huawei Y6s cu abonamentul Mobil 6 vor plăti 7 euro/lună (aproximativ 33 lei/lună) în primele 12 luni de la portare (3 euro/lună pentru serviciile de telefonie mobilă și 4 euro/ lună rata pentru telefonul achiziționat). După această perioadă, costul total va fi 10 euro/lună.

Clipul campaniei îl are pe Ghiță ca personaj principal.

Ofertele sunt valabile până pe 29 martie 2020 în cazul contractelor încheiate pe o perioadă de 24 de luni și se adresează clienților rezidențiali care se portează în rețeaua mobilă a companiei și care au un serviciu fix de la Telekom Romania.

Potrivit unui studiu realizat de Telekom Romania în luna noiembrie a anului trecut, 70% dintre utilizatorii care au făcut acest pas se declară mai mulţumiţi acum cu serviciile de telecomunicații.

Telekom a înregistrat, la finalul lunii decembrie 2019, un număr de 217.000 clienți pentru produsul Mobil Nelimitat, disponibil atât prin intermediul magazinelor și website-ului Telekom, cât și prin intermediul magazinelor Mega Image, Shop & Go și Carrefour.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: