adidas a lansat o noua campanie de brand

<p> adidas a lansat o noua campanie de brand pentru 2013 pentru 2013: Unite all Originals, ce reuneste DJ, skateri, bikeri, designeri, basketbalisti, pasionati de masini, hair stylisti, fete, baieti, sportivi sau pasionati de fotografie.</p> <p>  </p> <p> In centrul campaniei se afla <a href=”http://www.adidas.com/unite”>adidas collider</a>, o aplicatie online in care artisti internationali din discipline complet diferite creeaza lucruri surprinzatoare si unice.</p> <p>  </p> <p> "adidas collider este executia perfecta pentru a aduce campania Unite all Originals la viata. Este o metoda inovatoare prin care poti naviga pe internet, analizand diverse tipuri de originalitate: de la producatori muzicali la designeri, de la artisti digitali la sculptori. adidas collider reprezinta un nou pas prin careaducem consumatorul mai aproape de orice fel de manifestare a creativitatii si ii aratam cum adidas Originals aduce oamenii impreuna, pentru a crea noi forme si interpretari ale originalitatii”, a declarat Hermann Deininger, CMO adidas.</p> <p>  </p> <p> Unite all Originalsdebuteaza cu un hero film de 90 de secunde, creat in colaborare cu A-Trak, DJ si producator, si SoMe, artist vizual si regizor.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>