Companii

Adriana Orbeanu, Danone România: Responsabilitatea dă tonul

30 mai 2022 2 min

Adriana Orbeanu, Danone România: Responsabilitatea dă tonul

Reading Time: 2 minute

Prin brandurile Aptamil și Milupa, Danone România este prezentă în viața consumatorilor români în cea mai importantă perioadă din viața lor: primele 1.000 de zile din viață, o misiune cu o responsabilitate uriașă pe care compania o ia cât se poate de în serios prin investiții, inovație și cercetare, dar și prin educarea pieței.

De când se știe, Adriana Orbeanu este îndrăgostită de muzică. Și, pentru că și-a dorit să exploreze un pic mai mult această pasiune, și-a luat inima în dinți și a trecut peste timiditate și, în urmă cu trei ani, s-a apucat de cursuri de canto. A realizat în scurt timp că muzica este mai mult despre interpretare și amprentă personală decât despre reținerea unei piese și redarea ei și că pasiunea sa are mai multe în comun decât credea cu jobul său de Marketing Manager Pediatrics la Danone România. Poate la prima vedere pare un pic forțată comparația, dar să știți că nu este deloc așa. ­

„Dincolo de faptul că mă relaxează și mă transpune într-o lume diferită, ­muzica te disciplinează și mi-a des­chis unele perspective noi, în sensul că mi-am dat seama că pot face multe lucruri de care înainte nu aș fi crezut că sunt capabilă. În plus, muzica este despre amprenta personală ca parte din procesul de creație. Iar la job mi se întâmplă fix același lucru: ies din zona de confort în permanență, dar tot așa, testând zone noi de creativitate de la an la an, de la proiect la proiect”, spune Adriana Orbeanu, Marketing Mana­ger Pediatrics la Danone România.

Chiar dacă provocările sunt nelipsite și responsabilitatea una uriașă, la fel ca în muzică și satisfacțiile sunt enor­me pentru că lucrul pentru o companie care are în portofoliu produse de nutriție pentru copii și de nutriție specializată implică o mare responsabilitate pentru comunitate mai ales că alegerile nutriționale din primele 1.000 de zile le influențează sănătatea celor mici pe parcurul întregii vieți. Conform științei din spatele acestui concept, primele 1.000 de zile reprezintă o fereastră unică de impact asupra sănătății viitorului adult, iar Danone România are un rol important în direcția aceasta, fie că vorbim despre produse destinate unor scopuri medicale – formule de lapte, formule speciale pentru copii cu nevoie specifice –, fie că vorbim despre servicii unice precum este cel de Care Line, o linie telefonică gratuită pusă la dispoziția părinților în cadrul programului AptaNutricia. Tot ca parte din promovarea nutriției potrivite, compania și-a asumat responsabilitatea pentru educarea tinerelor generații de părinți, Danone fiind una dintre puținele companii responsabile ­social care investește de ani buni în ­SAMAS, un program educațional unic în România. Proiectul dezvoltat de ­Crucea Albă este prima rețea de educatori perinatali formați în România ca să ofere suport mamelor din țară.

„Promovarea sănătății prin nutriție stă la baza misiunii Danone și este unul dintre pilonii strategici cheie la care ne raportăm. Asta înseamnă că promovarea sănătății prin nutriție se regăsește în tot ceea ce facem. Dacă e să mă raportez strict la divizia de nutriție specializată, evident că totul pornește de la cea mai valoroasă moștenire pe care o avem și anume știința cerce­tării laptelul matern. De peste 50 de ani suntem singura companie care cercetează laptele matern într-un centru dedicat exclusiv cercetării laptelui matern”, spune Adriana ­Orbeanu, ­Marketing Manager Pediatrics, Danone România.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: