Audientele Antenelor, in crestere

Audientele Antenelor, in crestere

Posturile Antena Group au anuntat cresteri de audienta in randul publicului cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Astfel, Antena 1 a inregistrat cresteri pe majoritatea intervalelor orare, cele mai urmarite emisiuni ale saptamanii 9 – 15 mai  fiind IUmor, Chefi la cutite si Te cunosc de undeva. Chefi la cutite a avut cea mai mare crestere de

Intact peste Pro la audiente in Day Time

Intact peste Pro la audiente in Day Time

<p> Televiziunile Intact Media Group au fost lider de audienta in Day Time (intervalul orar 10:00 – 16:00), in primul trimestru al anului 2012, inregistrand cea mai mare cota de piata in topul televiziunilor din Romania pe fiecare luna in parte. In medie, "Antenele" depasesc posturile din trustul din care face parte Pro TV cu 8,4%.</p> <p>  </p> <p> Conform

Intact Media Auction s-a finalizat cu succes

Intact Media Auction s-a finalizat cu succes

<p> Licitatia organizat de Intact Media Group pentru vanzarea a 10% din GRP-urile diviziei TV a grupului s-a incheiat cu succes, preturile de tranzactionare situandu-se la un nivel cu pana la 15% peste valorile de incepere a licitatiei.</p> <p>  </p> <p> Intact Media Auction a avut loc pe 19 decembrie 2011 si a constat in licitarea a 10% din spatiul

Ultimele 3 zile pentru inscrierea la Intact Media Auction

Ultimele 3 zile pentru inscrierea la Intact Media Auction

<p> <strong>Intact Media Group liciteaza 10% din spatiul advertorial pe statiile TV al grupului (Antena1, Antena2, Antena3, Euforia Lifestyle si GSP TV) in 3 tipuri de pachete reunite pe acelasi target ("Urban 15-54"), printr-o modalitate transparenta si sigura.</strong></p> <p>  </p> <p> Inscrierile se mai pot face pana pe 6 decembrie, documentatia de participare putand fi depusa la sediul Bursei Romane