Casa de Flori: Pasiunea care face businessul să înflorească
Cum a reușit Diana Marinaș să transforme pasiunea pentru aranjamente florale într-un business înfloritor și ce strategie a aplicat fondatoarea Casei...
Cum a reușit Diana Marinaș să transforme pasiunea pentru aranjamente florale într-un business înfloritor și ce strategie a aplicat fondatoarea Casei...
În 2020, într-un context dominat de pandemie și criză socială, Simona Mitrea, trainer educațional și doctorandă a Facultății de Psihologie și...
Cum a reușit Daniel Santa, un pasionat de atletism, să pună România pe harta mondială a competițiilor de alergare cu Brașov...
Cum plănuiește Ruslan Cojocaru să cucerească întreaga lume cu Tucano Coffee, un brand lansat în urmă cu mai bine de zece...
Compania Meda, un producător de mezeluri din țară, aniversează anul acesta 25 de ani de existență. De la înființare și până...
Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul financiar contabil, Florina Mateescu a trecut de la statutul de angajat...
Proiectul vrea să renască curentul „malagambist” al perioadei interbelice prin stilul vestimentar tipic întâlnirilor de sâmbătă seara lansate de celebrul Sergiu...
Ce planuri are Alin Meteșan, CEO și founder InAfaceri.ro, un ecosistem pentru antreprenori pe care l-a creat în 2020, care are...
În mediul antreprenorial din România, femeile sunt acționare în 47% dintre firmele active cu cifra de afaceri de peste 10.000 de...
Psihologul Mariana Cosenco este un susținător pasionat al potențialului tinerilor, ca sursă creatoare de valoare în mediul profesional. Cu această încredere,...
O casă construită în 1883, cu materiale de la o casă veche de la 1799 și renovată de curând așteaptă turiștii...
Banca Transilvania a anunțat lansarea Stup Fest, o campanie pentru antreprenorii din București, care pot accesa soluții financiare cu discount, în...
Toate la timpul lor, dar care este timpul lor? La invitația HUAWEI, Liviu Popescu, fost tenismen de performanță și coproprietar Fratelli,...
bunromanesc.ro este un nou site destinat promovării și comercializării produselor românești. După 20 de ani de lucru în multinaționale, în 2020,...