Start înscrierilor la atelierul Let’s Go Digital 2018!

Start înscrierilor la atelierul Let’s Go Digital 2018!

Let’s Go Digital! continuă să descopere noi generații de cineaști la Festivalul Internațional de Film Transilvania (25 mai – 3 iunie 2018). Atelierul de film dedicat adolescenților ajunge anul acesta la ediția cu numărul 16. Pasionații de cinema, fotografie și editare video din toată țara – adolescenți cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani – au șansa să își

De ce am mutat redacția Biz la Lidl?

De ce am mutat redacția Biz la Lidl?

Nu trece nicio lună fără proiecte speciale marca Biz. Este modul în care am dezvoltat brandul revistei și care a devenit deja parte din ADN-ul nostru. Cel mai nou proiect editorial este #BizLaLidl. Dacă până acum echipa de jurnaliști și-a detașat redacția în mari capitale ale lumii, luna aceasta am fost invitați de top managementul Lidl să ne mutăm redacția

10.000 de kilometri în 12 ore

10.000 de kilometri în 12 ore

Acum 65 de ani zborul Air France pe ruta Paris-Tokyo dura 52 de ore și avea 3 escale. Astăzi, aeronavele parcurg distanța în doar 12 ore. Alexandru Dobrescu, General Manager al Air France KLM România, explică importanța acestei rute.    Ați aniversat recent 65 de ani de prezență a Air France în Japonia. Care sunt principalele elemente ale acestui parteneriat?

Viitorul fără fum

Viitorul fără fum

Dispozitivele de încălzit tutunul sunt în mare vogă în Japonia, fiind folosite peste tot și dorite mai ceva ca ultimul gadget. Pentru IQOS, cota de piață în Japonia a ajuns la 15%. Branislav Bibic, Managing Director la Philip Morris România, ajunge de la Tokyo la București ca să ne spună cum evoluează IQOS la noi.    În Japonia, IQOS a

S-a lansat Digital Report 2018

S-a lansat Digital Report 2018

Azi, la Social Media Summit București, echipa Biz a lansat Digital Report 2018. Ajuns la a doua ediție, raportul prezintă o radiografie complexă a industriei de digital din România, cu analize despre tendințele și evoluțiile pieței de digital si  opinii ale specialiștilor. Cele mai așteptate sunt listele cu informații la zi despre principalele agenții de digital din piață și listele

Redacția Biz se mută la Tokyo!

Redacția Biz se mută la Tokyo!

Luna ianuarie găsește din nou echipa Biz într-o mare capitală a lumii pentru a lua pulsul afacerilor care influențează economia planetei. De data aceasta, plecăm în Japonia! Timp de o săptămână, în perioada 22-26 ianuarie, jurnaliștii revistei Biz se află la Tokyo, pentru al optulea număr al revistei realizat integral în afara României. Ne așteaptă interviuri, întâlniri și ședințe foto

Evenimentele Biz în 2018

Evenimentele Biz în 2018

Oamenii care schimbă lucrurile și care acționează sunt cei care au cu adevărat ceva de spus. Sunt cei care își asumă cu aceeași ușurință și succesele, și eșecurile, învățând din ele și fiind gata să împărtășească și altora experiența lor. Aceștia sunt cei pe care noi, echipa Biz, îi aducem sub lumina reflectoarelor nu doar în paginile revistei, ci și

Brandurile în era activismului

Brandurile în era activismului

Trăim în era marketingului cu rost, cu sens, cu obiective dincolo de cele financiare sau de awareness, iar brandurile care nu înțeleg acest lucru nu-și vor găsi locul în alegerile clienților actuali și viitori, a spus Gabriela Lungu, fondator WINGS Creative Leadership Lab, în deschiderea zilei de Media & Marketing de la Zilele Biz. “Mi se pare incredibil cum, pentru

Ziua Antreprenoriatului

Ziua Antreprenoriatului

”România este lumea reală și lumea upside down în același timp”. Este poate una dintre cele mai plastice, dar totodată dintre cele mai autentice descrieri ale situației actuale din România. Comparația îi aparține lui Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania și este parte din discursul de debut al Zilei de Antreprenoriat din cadrul maratonului de săptămâna aceasta, Zilele Biz. Lipsa

Privește înapoi cu mândrie

Privește înapoi cu mândrie

Suntem rodul experiențelor pe care le trăim, al încercărilor prin care trecem. Ele sunt cele care ne formează și ne dau puterea și încrederea să mergem mai departe. Și nu este valabil doar pentru oameni. Companiile, brandurile, organizațiile trec și ele prin multe experiențe și schimbări, care le modelează și le pot face mai puternice, dacă știu să învețe atât