Noi oportunități pentru industria de beauty prin intermediul platformei Up Achiziții
Cu saloanele de înfrumusețare închise o perioadă în timpul pandemiei, piața produselor beauty a căutat să găsească oportunitățile canalelor digitale. Oxana...
Cu saloanele de înfrumusețare închise o perioadă în timpul pandemiei, piața produselor beauty a căutat să găsească oportunitățile canalelor digitale. Oxana...
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei...
Deși Răzvan și Raluca Ștefănescu, fondatorii Cupio, au anticipat încă din 2012 potențialul uriaș al pieței de cosmetice, evoluția ascendentă a...
La finalul unui an atipic, care a impus reguli noi și găsirea unor soluții rapide și competitive, Cosmetic Plant a reușit...
Coty Inc. a decis să vândă 60% din divizia de produse profesionale de înfrumusețare, incluzând brandurile Wella Professionals, Clairol, OPI și...
Într-o țară unde industria de cosmetice și operații estetice reprezintă o piață de peste 40 de miliarde de dolari, Codruța Ursu...
Cele mai cumpărate produse cosmetice de români pe timpul verii sunt deodorantele, gelurile de duș și șampoanele, se arată într-o analiză...
Compania braziliană Natura & Co a anunțat fuziunea cu Avon Products, Inc. prin tranzacţionarea întregului volum de actiuni, luând astfel naștere...
[caption id="attachment_30704" align="alignleft" width="572"] Foto: Cristina Nichitus Roncea[/caption] Diana Baicu, antreprenoarea care a fondat Top Line, povestește despre începuturile și evoluția...
Producătorul român de cosmetice Farmec deschide un nou magazin Gerovital la Cluj-Napoca, cel de-al doilea centru inaugurat în acest an. Farmec...
Producătorul român de cosmetice Farmec lansează gamele pentru îngrijirea unghiilor Farmec Tratament Expert și Ultrarezistent în noi forme de prezentare, îmbunătățite...
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentul produselor de protecție solară de...
Farmec a anunțat creșterea vânzărilor pe piața externă de circa 36%, valoare înregistrată între 2014 – 2017. Creșterea se datorează strategiei...
Producătorul român de cosmetice Farmec continuă extinderea în Moldova şi inaugurează primul magazin Gerovital din Galaţi, acoperind strategic întreaga regiune estică...