DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază
Oboseala nu mai este doar o consecință a lipsei de somn, ci o realitate zilnică pentru tot mai mulți oameni, afectați...
Oboseala nu mai este doar o consecință a lipsei de somn, ci o realitate zilnică pentru tot mai mulți oameni, afectați...
Pe lângă medicamentele cu prescripție, compania comercializează și suplimente alimentare, dispozitive medicale și medicamente OTC. Prin portofoliul curent de produse cu...
Medic One și Mullen semnează cea mai nouă campanie Meltus dezvoltată pentru Zentiva, în urma unui pitch de creație câștigat în...
Persedon, brand de suplimente alimentare deținut de Grupul Zentiva prin compania Labormed, a lansat campania de Funfulness, valorificând umorul ca portal...
Brandul Cetilar susține printr-un parteneriat misiunea Academiei de Înot Dinamo, prin care academia se angajează să contribuie la încurajarea înotului în...