2Performant îl numește pe Cristian Iosub în funcția de Growth Manager
Compania de tehnologie 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), îl...
Compania de tehnologie 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), îl...
Anul trecut, românii au preferat să cumpere produse din categoriile fashion, cărți, filme și muzică, produse de înfrumusețare și IT&C Cel...
Carrefour România anunță preluarea responsabilității pentru departamentul de E-commerce de către Gabriela Stănică, care devine astfel Chief Information, Data Officer și...
Compania specializată în SMS Marketing și Mobile Advertising, sendSMS.ro, încheie un nou parteneriat cu platforma de integrări și automatizări e-commerce BaseLinker....
Atunci când își fac cumpărăturile online, românii achiziționează mâncare și băutură, medicamente și produse de îngrijire personală și de curățenie. La...
Rata de penetrare a internetului în România a depășit 70% în prezent conform Eurostat, iar piața de e-commerce din România a...
MTH Digital, agenția de marketing online full service specializată pe e-commerce și lead generation, a cunoscut o creștere cu peste 80%...
Fashion Days – liderul pieței de fashion online – a fost desemnat câștigătorul premiului Bronze pentru categoria „Retail” în cadrul EFFIE...
Mai ceva ca Făt-Frumos, în doar opt săptămâni de pandemie am avansat echivalentul a cinci ani de zile din punctul de...
De doi ani încoace, viața arată total diferit de la o zi la alta, iar oamenii și-au reajustat în mod repetat...
Digitalizarea este un subiect de importanță strategică pentru Mastercard, inițiativele companiei fiind structurate pe patru dimensiuni: societate și cetățeni, economie digitală...
Black Friday nu este doar cel mai important eveniment de shopping online din România, ci și un moment care evidențiază tendințele...
Black Friday 2021 marchează cele mai importante tendințe privind dezvoltarea comerțului online în România. Diversificarea mare a coșului de cumpărături, comenzile...
Tommy Hilfiger, deținut de PVH Corp., anunță lansarea tommy.com în România. Lansarea platformei e-commerce urmează strategia Tommy Hilfiger care vizează stimularea...