Domo lanseaza noul concept de magazin Pop-Up

Domo lanseaza noul concept de magazin Pop-Up

Retailerul electroIT Domo a lansat Domo Pop-Up, un concept propriu de magazin cu o suprafata de 10 metri patrati, care comercializeaza o gama selectionata de produse din categoriile telefoane, tablete, laptopuri si accesorii pentru acestea. Primul magazin din reteaua Domo Pop-Up e deschis din 18 decembrie, in Bucuresti, in incinta parcarii Kaufland Colentina. Pe langa produsele din magazin, clientii vor

Flanco a vandut cu 25% mai mult prin credit

Flanco a vandut cu 25% mai mult prin credit

Flanco Retail anunta cresterea vanzarilor prin credit, cu 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut (cifre valabile pana in luna august), avansul puternic fiind sustinut in special de cardurile de credit. Cele mai vandute categorii de produse prin credit sunt produsele telecom – vedeta fiind telefonul smart – dar si electrocasnicele mari. “Dorinta cumparatorilor de mobilitate si de a

eMAG vrea afaceri de un miliard de euro in cinci ani

eMAG vrea afaceri de un miliard de euro in cinci ani

Retailerul online eMAG tinteste o cifra de afaceri de un miliard de euro in urmatorii cinci ani, pe fondul diversificarii ofertei si a extinderii business-ului peste granite, au anuntat oficialii companiei. eMAG a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 165 milioane de euro, in crestere cu 14% fata de 2011, si un profit operational de 2%. “Am acumulat