Studiu: milenialii, cariera și timpul lor liber

Studiu: milenialii, cariera și timpul lor liber

Milenialii nu sunt dispuși să renunțe la timpul personal în favoarea carierei. Aceasta este una dintre principalele concluzii ale studiului cantitativ realizat în luna iulie 2018 de EXACT Business Solutions. Aceștia optează pentru cariere care să le permită să-și trăiască viața așa cum își doresc. Astfel, ei reușesc să-și practice de mai multe ori pe săptămână hobby-urile – 31% (fotografie,

Studiu: 4 din 10 internauți ascultă zilnic muzică pe Youtube

Studiu: 4 din 10 internauți ascultă zilnic muzică pe Youtube

În timpul liber, cei mai multi români, utilizatori de internet, aleg să asculte muzică. Youtube-ul reprezintă opțiunea a 43% dintre aceștia, în timp ce radiourile online sunt preferate de un procent de 31%, conform studiului ”Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat pe un eșantion reprezentativ la nivel național de 1051 respondenți, utilizatori de internet, cu vârste cuprinse între 18 și

Studiu: milenialii și alimentația

Studiu: milenialii și alimentația

Milenialii caută ”eticheta curată” și preferă ”puțin și bun”, mai exact optează pentru mâncarea realizată din ingrediente a căror proveniență este cunoscută, arată un studiu calitativ desfășurat pe o perioadă de doi ani în interiorul comunității online create, moderate și coordonate de EXACT & WaveTree.Zero, la inițiativa Kiss FM. Discutând timp de 2 ani (din 2016 până în 2018) cu

RCA-ul: hartia care nu inseamna nimic

RCA-ul: hartia care nu inseamna nimic

RCA-ul este perceput drept “hartia pe care trebuie sa o ai, pentru ca politia sa nu-ti ia talonul” ori “biletul de reparatie al masinii persoanei pe care ai accidentat-o”, potrivit studiului calitativ realizat in aceasta luna de Exact Cercetare si Consultanta folosind materialele si metodologii LEGO® SERIOUS PLAY®. “Nefiind vorba despre un produs pe care soferii il achizitioneaza in propriul