Sfaturi pentru retailerii participanţi la Black Friday

Sfaturi pentru retailerii participanţi la Black Friday

Un studiu efectuat de către specialiştii de la MediaVest Group și Leo Burnett România, în colaborare cu TNS România, evidenţiază o serie de informaţii şi sfaturi utile pentru retailerii care vor participa anul acesta la Black Friday. Produsele promovate Atrage clienții promovând categoriile asociate cu Black Friday (electrocasnicele, produse IT&C, produse pentru casă sau fashion), dar nu neglija nici categoriile

Romanii cumpara mult mai putin decat intentioneaza, de Black Friday

Romanii cumpara mult mai putin decat intentioneaza, de Black Friday

Romanii cumpara mult mai putin decat intentioneaza sa o faca in perioada reducerilor de Black Friday, arata un studiu in randul utilizatorilor romani de internet, din mediul urban, realizat de Starcom MediaVest Group si Leo Burnett Romania, in colaborare cu TNS Romania. Foto: © Alexvirlan | Dreamstime.com Cercetarea despre Black Friday este singura care monitorizeaza comportamentul acelorasi 1.479 de oameni inainte