Campanie Visa, cu înscriere automată în tragerea la sorți

Campanie Visa, cu înscriere automată în tragerea la sorți

Publicis & Nurun România au lansat campania Visa de sărbători ”Poate una dintre cele mai simple promoţii din lume”.   Campania reprezintă o iniţiativă de încurajare a plăţilor cu cardul în rândul românilor și se  desfăşoară între 21 noiembrie şi 31 decembrie 2016. Promoţia nu are condiţii specifice de participare, înscriere de coduri, chitanţe sau SMS-uri, toţi posesorii de carduri

Publicis și Nurun, premiate la Eurobest 2016

Publicis și Nurun, premiate la Eurobest 2016

Publicis România și Nurun au câștigat Aur, Argint şi Bronz pentru aplicația “Plimbă Ursul”, în cadrul festivalului de creativitate Eurobest 2016. Campania a fost premiată în categoriile: Media, Promo & Activation şi Direct. Pe langă cele trei trofee și trei nominalizări pentru proiectul ACR & FIA, „Plimbă Ursul”, Publicis România a obținut și o nominalizare cu „Shop like a Jedi”

#Pegasdor pentru romanii din diaspora

#Pegasdor pentru romanii din diaspora

Pegas lanseaza #pegasdor, o campanie globala dedicata romanilor din diaspora. Campania este realizata de Publicis Romania si Nurun si se desfasoara in perioada 12 iulie – 15 august. Astfel, in perioada 12 iulie – 15 august, romanii din diaspora se pot inscrie in campania #PegasDor in 4 pasi simpli: sa se filmeze, nu mai mult de 1 minut, langa un