Top PR România 2017

Top PR România 2017

În premieră anul acesta, două agenții se situează pe locul I, la egalitate, în clasamentul Top PR România: Golin și McCann PR. Următoarele poziții sunt ocupate de GMP PR, MSL The Practice, Graffiti PR, SmartPoint, Rogalski Damaschin Public Relations, DC Communication, Grayling, BDR Associates Communication Group și The Public Advisors. Întreg clasamentul – Top 30 de agenții de PR și

#ViatadeAgentie, marca Oxygen

#ViatadeAgentie, marca Oxygen

Agenția de comunicare Oxygen a lansat proiectul video #ViatadeAgentie.  Prima serie, alcătuită din șapte episoade,  poate fi urmărită pe canalul de YouTube al agenției. Proiectul aduce în prim plan oamenii din Oxygen și tratează cu umor situații pe care le întâmpină oamenii din agenții. Temele abordate sunt: community management, creativitate, calitate vs. cantitate, munca de echipă, prânzul în echipă și

Prima interfață virtuală a unei agenții de PR

Prima interfață virtuală a unei agenții de PR

Impressum Communication a lansat PRIANA, devenind astfel prima agenție de PR din România care este reprezentată de o interfață digitală activă. Proiectul crescut prin informațiile, inteligența și experiența transferată digital de agenția Impressum Communication și de agențiile care alcătuiesc Unity Group. Expertiza Prianei însumează experienta, creativitatea și cunoștințele unei echipe de specialiști în comunicare cu expertiză în profiling digital (crearea

Leadership fără granițe

Leadership fără granițe

Leadershipul practicat cu zâmbetul pe buze este mai eficient decât orice regulă rigidă dintr-o carte de management. doi dintre cei trei CEO ai Golin, Jon Hughes și Matt Neale, alături de directorul de creație la nivel global al rețelei de comunicare, Caroline Dettmann, ne-au arătat că, dacă îți place ceea ce faci, dacă îți iubești cu adevărat meseria, nicio provocare

Alina Damaschin, în juriul Cannes PR Lions

Alina Damaschin, în juriul Cannes PR Lions

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezintă anul acesta România în juriul Cannes PR Lions, a anunțat Cannes Lions România, reprezentanța locală a celebrului festival de creativitate. Este pentru a doua oară în cei zece ani de existență a agenției când un reprezentant al său este invitat să jurizeze în cadrul festivalului Cannes

McCann PR, în căutarea noului val de influenceri

McCann PR, în căutarea noului val de influenceri

McCann PR a lansat GREATEENS, o inițiativă menită să descopere, să sprijine și să promoveze următorul val de influenceri. În esență, programul reprezintă un spațiu de creație, producție și o interfață flexibilă între creatorii de conținut și brandurile cele mai potrivite pentru colaborare. Programul va debuta printr-o serie de workshopuri susținute de lideri din vlogosfera și blogosfera din România, din

RDbot – tendințele anului în comunicare

RDbot – tendințele anului în comunicare

Agenția Rogalski Damaschin a lansat raportul ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul RDbot, un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire în viitor față de modul în care comunicarea și inovațiile tehnologice se influențează reciproc. Raportul identifică peste 10 tendințe diferite ale anului 2017 și analizează modul în care acestea influențează comunicarea brandurilor, a companiilor și a

PR-ul, în ecuația comunicării

PR-ul, în ecuația comunicării

Care mai este rolul PR-ului în contextul transformărilor radicale prin care trece industria de comunicare? Pascal Beucler, un profesionist cu 30 de ani de experiență în domeniu, ne oferă câteva răspunsuri. de Loredana Săndulescu Care este specificul industriei franceze de PR? Cred că modelul francez seamănă destul de mult cu cel românesc, în sensul că suntem două țări latine. Apoi,

Ghidul Biz PR România

Ghidul Biz PR România

În al patrulea an consecutiv de când analizează industria românească de PR, Biz a inițiat un nou proiect editorial în paginile căruia se regăsesc prezentate principalele agenții de PR, un instrument util deopotrivă jucătorilor din piață, cât și companiilor care vor să aibă la îndemână un ghid al industriei. Ghidul, ce urmează să fie de acum înainte editat anual, cuprinde

Comunicatorii la raport

Comunicatorii la raport

O industrie deopotrivă iubită și urâtă, care pare unită, din exterior, și care a evoluat în cei aproape 24 de ani de existență către profesionalizare și maturizare, PR-ul în România a ajuns astăzi un domeniu consolidat, care este indispensabil oricărui business. Cu toate acestea, ca orice industrie în dezvoltare, au apărut diverse probleme care afectează orice segment în plină consolidare: