Peste 60% dintre gamerii români fac achiziții atunci când se joacă
George, primul banking inteligent din România, a realizat un studiu online în cadrul Gaming Marathon, despre profilul de consum al gamerilor...
George, primul banking inteligent din România, a realizat un studiu online în cadrul Gaming Marathon, despre profilul de consum al gamerilor...
Conform studiului New Media Adoption, realizat de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră a Publicis Groupe România,...
Având în vedere faptul că în ultimii ani mulți români și-au derulat activitatea mixt, muncind atât de acasă, cât și de...
Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record în 2021, după o ușoară regresie înregistrată la începutul pandemiei. În acest...
Pe măsură ce companiile își stabilesc obiective de mediu, sociale și de guvernanță (ESG) tot mai ambițioase, strategiile lor în ceea...
Pe măsură ce companiile își stabilesc obiective de mediu, sociale și de guvernanță (ESG) tot mai ambițioase, strategiile lor în ceea...
Agenția de comunicare integrată Saatchi & Saatchi + The Geeks, parte a Publicis Groupe România, sărbătorește pe data de 1 iunie,...
Cel de-al doilea FAR Talk din 2022 va avea loc joi, 2 iunie cu tema - New media și industria de...
Benefit, companie a Grupului Edenred, a lansat studiul anual Benefit, o radiografie a industriei de beneficii extrasalariale din România, aflat la...
Starcom România lansează studiul Events Behavior in 2022, care analizează preferințele românilor în materie de evenimente și cum diferă acestea în...
Cu ocazia Zilei Tineretului, Consiliul Tineretului din România, Grupul PONT, Federația Tinerilor din Cluj și Banca Comercială Română, în calitate de...
Românii cred în mod eronat că, dacă amestecă bere, vin și băuturi spirtoase, se vor îmbăta mai repede. La fel de...
Franzela (42%), alături de pâinea feliată/ambalată (41%) și pâinea albă (39%) sunt cele mai populare produse de panificație incluse în dieta...
McCann Worldgroup a lansat studiul ”CRISIS TRACKER: UKRAINE” menit să sondeze sentimentul consumatorilor față de actualul context geo-politic, starea lor de...