IdeologIQ lansează CentrIQ, divizia de strategie ESG
Agenția de marketing digital și comunicare IdeologIQ își extinde aria de servicii prin lansarea diviziei CentrIQ, dedicată consultanței în strategii de...
Agenția de marketing digital și comunicare IdeologIQ își extinde aria de servicii prin lansarea diviziei CentrIQ, dedicată consultanței în strategii de...
Activitatea Sistemului Coca-Cola, compus din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, a generat o valoare adăugată în economia locală de...
Orange a fost mereu cunoscut drept cel mai bun operator de servicii mobile, iar în ultimii ani a evoluat spre servicii...
Oxygen este prima agenție din România care devine membru în Coaliția România Sustenabilă, astfel își continuă angajamentul legat de sustenabilitate față...
Compania franceză Atos, lider global în transformare digitală, a fost inclusă, pentru al zecelea an consecutiv, în Anuarul de Sustenabilitate S&P...
Trei sferturi dintre companii au crescut anul trecut investițiile în sustenabilitate, iar 20% dintre acestea spun că resursele alocate au fost...
Aproape jumătate (47%) din membrii Generației Z sunt dispuși să accepte limitări economice pe termen scurt, cum ar fi o creștere...
Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță că, în perioada 5 - 15 ianuarie 2023, oricine poate aduce...
Cu o abordare centrată pe consumator, dublată de investiții semnificative în inovație și focus pe sustenabilitate, BAT trece printr-o transformare majoră....
YOXO, primul abonament de mobil 100% digital din România, continuă seria de inițiative dedicate protejării mediului și reducerii amprentei de CO2...
Bunele practici de sustenabilitate ale EDP au fost din nou recunoscute în cadrul indicelui de sustenabilitate S&P Dow Jones (DJSI), care...
O echipă formată din antreprenori experimentați și oameni ambițioși a fondat OTOTO, un nou concept de magazin care își asumă misiunea...
Sustenabilitatea trebuie să fie parte din fiecare dintre noi. Sustenabilitatea este despre alegeri responsabile, despre empatie și solidaritate. Acestea sunt opiniile...
Lidl România are sustenabilitatea ca parte integrantă din business, analizând în primul rând propriile operațiuni pentru a vedea cum își poate...