Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia, una dintre cele mai creative campanii din lume

Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia, una dintre cele mai creative campanii din lume

Campania “Oprește barbaria, Salvează Ciocarlia”, creată de Jazz și Rogalski Damaschin, a fost aleasă drept una dintre cele 15 cele mai creative campanii la nivel internațional din 2016 și inclusă în celebrul The Gunn Report. Campania care a adus României singurul Gold Lion la Cannes și Gold Effie în 2016 și a reușit să schimbe o lege, depășind astfel barierele

Publicis, agenţia nr. 1 în România în The Gunn Report

Publicis, agenţia nr. 1 în România în The Gunn Report

Publicis România/Publicis One ocupă locul 1 în topul agenţiilor din România, în The Gunn Report, indexul global al excelenţei în creativitate. Procentajul se calculează pe baza premiilor câştigate în cadrul festivalurilor internaţionale din 2016. De-a lungul anului 2016, Publicis România împreună cu agenţia digitală Nurun au câştigat 64 de premii şi 43 de nominalizări la cele mai importante festivaluri locale

Publicis Romania, in Gunn Report 2015

Publicis Romania, in Gunn Report 2015

In urma a 36 de premii si nominalizari obtinute anul trecut la festivaluri locale si internationale, Publicis Romania devine cea mai creativa agentie in digital din Romania conform The Gunn Report – Top Ranked Agencies of Romania in 2015, cu cele mai multe campanii digitale premiate.  Campaniile digitale Publicis Romania din 2015 au obtinut trofee de Aur, Argint, Bronz si