Melania Medeleanu la Zilele Biz: Încercăm să îi convingem pe oameni că există și altceva decât COVID
În deschiderea Zilei dedicate CSR-ului, din cadrul Zilele Biz, Melania Medeleanu, Co-Fondator, Asociația Zi De Bine a arătat că în contextul...
În deschiderea Zilei dedicate CSR-ului, din cadrul Zilele Biz, Melania Medeleanu, Co-Fondator, Asociația Zi De Bine a arătat că în contextul...
Sustenabilitea, CSR-ul sau acel “social purpose” reprezintă un domeniu care a câștigat mult teren în România în ultimii ani, fiind inclus...
Brandurile au puterea să îi ajute pe consumatori să se mute dintr-o camere a fricii într-o cameră de speranță, a spus...
Prezent la Ziua de Media&Marketing din cadrul Zilele Biz, Felix Tătaru, Advisory Vice-President, IAA Global, vorbit despre nevoia de autenticitate în...
Andreea Damian, Account Director și Media Domain Lead în cadrul companiei Kantar Insights România, a fost prezentă „virtual” pe scena Zilei...
Pe scena Zilei de Marketing, Ionuț Vlad, cofondator și CEO Tokinomo a vorbit despre o inovație pe care a realizat-o pentru...
Ana Maria Băjan, Marketing Director în cadrul Caroli Foods Group (part of Sigma Group) a prezentat participanților din cadrul Zilelor Biz...
Trei creativi, Robert Tiderle, Cătălin Dobre și Jorg Riommi au prezentat detalii din culisele celor mai puternice campanii de anul acesta,...
Anul acesta nu numai că va trebui să reinventăm felul în care comunicăm și felul în care ne adresăm partenerilor și...
O strategie smart de comunicare trebuie să includă o înțelegere profundă a pieței țintă, a vieții de zi cu zi a...
Adaptarea la noul context a însemnat o comunicare autentică și responsabilă cu consumatorul, cu nevoile lui din această perioadă, cu neliniștile...
Această criză nu este despre Covd-19, ci este despre fiecare și despre incertitudinile fiecăruia, dar și modul în care brandurile reușesc...
Multe din planurile echipelor de marketing din România s-au schimbat în această perioadă. Multe echipe s-au trezit cu ”piciorul pe frână”...
Trăim vremuri dificile, trăim un moment în care cu toții trebuie să ne gândim la altceva decât la profit, trebuie să...