BrandRO 2018

BrandRO 2018, ediţia a 9-a – Cele mai puternice branduri românești

Eveniment dedicat brandurilor româneşti, proprietarilor acestora şi celor care pun umărul la construirea lor. Evenimentul BrandRo a ajuns la a 9-a ediţie și reuneşte specialişti în branding, manageri şi antreprenori, profesionişti din domeniul marketingului şi al publicităţii.

În fiecare an, în cadrul evenimentului se lansează rezultatele studiului celor mai puternice 100 de branduri româneşti şi cartea cu acelaşi nume, două proiecte originale prezentate şi realizate de revista Biz împreună cu Unlock Research.

Metodologia studiului

BrandRo măsoară “puterea” mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online şi este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex şi vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani. Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare şi notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse. Respondenţii au realizat alegeri între calupuri de mărci, respectiv au ales care este cea mai importantă și care este cel mai puțîn importantă marcă pentru ei. Aceștia au făcut alegeri multiple între combinații unice de mărci. În urmă acestor alegeri a fost calculat un indice de preferinţă pentru fiecare marcă care ulterior a fost analizat împreună cu indicele de importanţă al fiecărei categorii în parte, obținându-se astfel topul final. O marcă este cu atât mai puternică din perspectiva românismului cu cât reuşeşte să-şi menţînă poziţia în top, indiferent de fluctuaţiile socio-economice specifice ultimilor ani.

Pentru acreditări şi invitaţii, vă rugăm să contactaţi departamentul de evenimente la lelia.petrescu@revistabiz.ro