MarComm Marketing Stiri

În condiții de pandemie, Gala Votat Produsul Anului a devenit Galeria Votat Produsul Anului

7 aug. 2020 2 min

În condiții de pandemie, Gala Votat Produsul Anului a devenit Galeria Votat Produsul Anului

Reading Time: 2 minute

În fiecare an, câștigătorilor competiției Votat Produsul Anului® România le este dedicată o gală de decernare a premiilor. Anul acesta, în contextul restricțiilor impuse de pandemie, organizatorii evenimentului au regândit momentul galei, transformându-l în lansarea unui album intitulat ”Inovație și Artă”.

“Păstrând spiritul inovator al competiției, Gala Votat Produsul Anului® a devenit Galeria Votat Produsul Anului® și astfel s-a născut ideea albumului “Inovație și Artă”, în care proiectele premiate ale anului 2020 au devenit sursa de inspirație pentru patru creatori români: Alexandra Radu, Artisano Romeno, Călin Georgescu și Mircea Tocaci. Fiecare companie câștigătoare, a fost celebrată, alături de trofeu, printr-o piesă de artă unică – fie ea pictură, sculptură, lucrare ceramică sau fotografie abstractă”, declară Mihaela Păduraru, Country Manager, Votat Produsul Anului® România. 

Rasfat

Mini Wafer Dare Bag / Lucrare: “Răsfaț”, sculptură în marmură / Artist: Mircea Tocaci 

Green Flavours – Green Cola / Lucrare: “Three Nature Spirits”, porțelan / Artist: Alexandra Radu

Fairy Lemon / Lucrare: “Molecular”, pictură în ulei / Artist: Artisano Romeno

Telekom Mobil Nelimitat / Lucrare: “Infinite Magenta”, fotografie abstractă / Artist: Călin-Liviu Georgescu

În România, marca Votat Produsul Anului® este înregistrată la OSIM din 2008 și este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.

Studiul de piaţă din 2020 a fost realizat online, pe 30 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eşantion de 5469 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. Studiul a avut loc în perioada 6 martie – 9 aprilie 2020.

În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni anterioare startului competiţiei.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: