fbpx
Marketing Stiri

Kaufland a lansat o nouă marcă proprie

12/02/2019

Kaufland a lansat o nouă marcă proprie

Kaufland a lansat Newletics, o nouă marcă proprie de articole sportive ce se adresează atât sportivilor începători, cât și celor cu experiență, indiferent dacă se antrenează afară sau în interior. 

Noua gamă include articole de îmbrăcăminte și accesorii clasice, cum ar fi tricouri, leggings, șorturi sau încălțăminte, produse pentru antrenamente de alergare, trekking, ski, înot, pentru diferite sporturi cu mingea, yoga, pilates, fitness, dar și accesorii specializate, precum seturi de gantere sau mingi medicinale.

Echipamentele Newletics sunt funcționale și rezistente, își păstrează forma în timp, dispun de funcția de reglare a umidității corpului, dar și impermeabilitate și rezistență la murdărie, beneficii obținute prin intermediul tehnologiei inovatoare Bionic Finish.

Cele mai multe dintre articolele textile Newletics sunt din bumbac bio și sunt certificate GOTS și cu sigiliul OEKO-TEX.  În funcție de sezon, sortimentul beneficiază de noi produse și promoții, iar luna martie va aduce oferte speciale pentru articole și accesorii din gama dedicată bicicliștilor.

”Sperăm că ofertele speciale din fiecare sezon vor convinge din ce în ce mai mulți români să facă mișcare, indiferent de vârstă sau de sportul ales”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1270 de magazine în 7 țări și o rețea de 121 magazine în România. 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE