Claudia Chirilescu, Spoon: „Partea de analiză de date a fost întotdeauna punctul nostru de diferențiere în piață”
Agenția Spoon a anunțat că își dezvoltă serviciile de analiză de date si performance media, „For a smarter tomorow” fiind conceptul...
Agenția Spoon a anunțat că își dezvoltă serviciile de analiză de date si performance media, „For a smarter tomorow” fiind conceptul...
Digitas România a creat Barometrul de Emoții ale Consumatorului pentru că toată piața de publicitate simte nevoia de a fi aproape...
Trăim într-o eră în care datele reprezintă o resursă crucială, care poate fi pusă în slujba omenirii, ducând la eficientizarea altor...
Kaufland România a lansat secțiunea „Caruselul cu oferte”, în aplicația mobilă Kaufland Card, începând cu 15 decembrie. Inițiativa continuă seria acțiunilor...
Nu trebuie să ai abilități artistice sau o idee uimitoare pentru a aduce bucurie și a surprinde persoana iubită. Ca parte...
Agenția de creație DDB România, membră a theGroup, a obținut un trofeu Gold și a fost desemnată “agenția anului pentru România”...
Societatea de Stomatologie Estetică din România în parteneriat cu Asociația Națională a Agențiilor de Turism, lansează o campanie de imagine pentru România, dezvoltată de agenția McCann...
Companiile din majoritatea industriilor direcționează mai mult de jumătate din bugetul de marketing (58%) către activități din mediul digital, potrivit celei...
TikTok lansează TikTok What's Next Report 2023, o analiză a tendințelor gândită pentru a ajuta marketerii să înțeleagă cum se vor...
Veniturile din publicitate ale pieței media au crescut la nivel global cu 7% în 2022, atingând valoarea de aproximativ 795 miliarde...
MGID, platforma globală de publicitate, a anunțat pentru portofoliul său de editori premium lansarea formatului interactiv cu conținut Rich Media, ceea...
La începutul anului 2022, Minio Studio, agenție de creativitate strategică, a câștigat pitch-ul organizat de SOCAR cu o abordare 360 pentru...
Este un jucător proeminent în influence marketing, încă de la apariția conceptului. Cu o experiență de peste 12 ani în domeniu...
Campania KFC Killer Discounts, dezvoltată de grupul de publicitate McCann Worldgroup România și agenția de media UM România, a fost premiată...